Namnam:D Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 Vi var på ultralyd i går, og fikk se bilde av en perfekt liten gutt Alt var i skjønneste orden, og terminen ble satt som lik mens-termin. Min kjære var jo svært fornøyd med at hans første barn ble en gutt ( jeg har to barn fra før, en av hver ). Men så var det dette navnet da... Samboern min vil veldig gjerne videreføre mellomnavnet sitt, Runar. Han er oppkalt etter sin far, som også har dette som mellomnavn. Begge har et navn før dette, som er det navnet de egentlig bruker. Runar blir altså ikke brukt til daglig, men er mer "et navn på papiret"... Må innrømme at jeg overhodet ikke synes Runar er et fint navn, men skjønner at han har lyst til å videreføre navnet, og det har jeg sagt ja til... Men må ha et navn FøR Runar, som jo er det navnet gutten vil bruke "til daglig". Noen som har forslag?? Navnene må jo passe sammen... Alle forslag tas imot med stor takk
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Ikke mye fint nei, men: John Bjørn Hans Tor Odd Sven Jo Carl Tom Jan Lars Trym Storm Varg
Himmel og hav Skrevet 19. april 2012 #4 Skrevet 19. april 2012 Det passer jo i grunnen best med et kort navn før Runar, ihvertfall om Runar skal brukes. Om jeg skjønner deg riktig, så skal det ikke det, og da står du jo i grunnen ganske fritt. William R. Hansen er jo helt greit, selv om det ikke er noen særlig schvung over "William Runar". Om du vil ha noe som klinger sammen: Dag Runar Bjørn Runar Jan Runar
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Rune Runar (Blir neeeesten Rune Rudberg!) Kjell Runar Bruno Runar Rolf Runar Ellers enig, Runar er skrekkelig. Jeg hadde nekta.
Namnam:D Skrevet 19. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 19. april 2012 Åh gud...skal ikke være lett dette her...regner med alf runar var en spøk...takk for forslag, godt det er noen mnd igjen å tenke på!! Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Det er bare ett alternativ, og det er Tom!! Tom Runar er fint!
Love my kidz Skrevet 19. april 2012 #13 Skrevet 19. april 2012 Det er bare ett alternativ, og det er Tom!! Tom Runar er fint! Enig, Tom Runar er et tøft og moderne guttenavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå