Gå til innhold

Til Lilla med baby i magen <3


Tessy

Anbefalte innlegg

Hei Lilla:) syns det er så lenge siden jegh ar hørt no fra deg, hvordan g¨år det og hvordan er formen nå? håper alt er bra med både deg og spira deres og at formen er bedre! stor klem fra Tessy <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tessy! Så koseleg å finna denne meldinga :) :) Tusen takk for omtanken! Eg har det fint, er 22+2, kvalmen er vekke. Kjenner liv kvar dag :) Er tilbake i 100 %, litt stritt, men ok. Og koss har du det????

 

Skal du på svangerskapskurs? Koss går det med kosten? Eg et for mykje sukker no.

 

Ha ein nydeleg dag, stor klem frå meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så fint å høre fra deg! Vært lite aktig her for det har skjedd så mye siste tiden. Alt er bare bra her, er i fin form men sliter litt med tretthet. Var på ul om mandagen og der inne fikk vi se en perfekt liten lillebror, så det blir kjempe stas:):)

 

Så godt at formen din er fin og at du er tilbake i jobb! Og okke minst deilig å kjenne liv og vite at ting er bra:):) har tenkt mye på deg!

 

Vi får prøve å oppdatere hverandre innimellom, jeg holder jo til i septemberklubben men titter gjerne innom for å gøre at alt er ra med deg:):)

Stor klem!

Jeg er nå 18+5 og koser meg med små spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikek på noe svangerskaps kurs denne gangen, men som førstegangs syns jeg det er en fin ting å gjøre! Kosten går litt opp og ned, ikke kjempe god matlyst og stort søtsug, men vekta holdes i sjakk hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koseleg du skriv til meg Tessy, takk :)

Ja det er kjekt å følga kvarandre, koseleg med oss som hadde kontakt mens me venta på å bli gravide :) Så fint å høra at formen er fin, og deilig med vekt under kontroll :) Trøttheten er slitsom ja. Håpar du får tid til kvile? har du avlastning til barnet ditt? GRATULERER så masse med gutt, og vellukka ultralyd! Stas med gutt :) Eg og har søtsug! Har jo ikkje lagt mykje på meg, men må prøva å roa ned sukkeret! Ha ei super helg, så "snakkast" me :) klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nei, nå må jeg skrive igjen:):)

 

Hei vennen! Håper alt er bra med deg:) ??

Tiden går så utrolig fort, jeg er straks 25 uker på vei... Koser meg masse og formen er upåklagelig om dagen, sliter egentlig ikke med noe og jobber fullt natt fortsatt:) hvordan går det med deg på jobb?

Jeg skal på ny gjordmortime til onsdag så det blir spennende! Har magen blitt stor??:D

 

Stor klem til deg!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...