Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Har ti minutt kjøring til sykehuset og andregangs. Har hatt ubehagelige rier siden igår kveld(tirsdag). Begynte å bli skikkelige smertefulle i ni tiden ikveld, slik at jeg må stoppe opp og puste godt igjennom. Varer rundt 1 minutt , men de blir ikke regelmessige. Er alt fra 7 til 11 minutter imellom. Når ringte du føden?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Har ti minutt kjøring til sykehuset og andregangs. Har hatt ubehagelige rier siden igår kveld(tirsdag). Begynte å bli skikkelige smertefulle i ni tiden ikveld, slik at jeg må stoppe opp og puste godt igjennom. Varer rundt 1 minutt , men de blir ikke regelmessige. Er alt fra 7 til 11 minutter imellom. Når ringte du føden? jeg hadde ringt for 26 timer siden... haha.. flaks for meg at jeg gjorde det, for jeg fødte på 1 time... hehe. er du i tvil så ring. de er jo der for deg!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Hjelp, 1 time?? Trur jeg tar en dusj så ringer jeg.. Vil helst sove da Hi
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Hjelp, 1 time?? Trur jeg tar en dusj så ringer jeg.. Vil helst sove da Hi jepp.. hehe... så jeg syns litt synn på deg som har ventet så lenge! masse lykke til! og det er jo bare 10 minutter, så du kan jo kjøre opp så de får sett på deg. er det lenge igjen så er det kanskje lettere å få sovet/vilt litt. og om ikke, så får du baby snart
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #5 Skrevet 19. april 2012 Venter til man har regelmessige rier med noen min mellom når man bare har 10 min til sykehuset.
Ikkesåallerværst Skrevet 19. april 2012 #6 Skrevet 19. april 2012 Venter til man har regelmessige rier med noen min mellom når man bare har 10 min til sykehuset. Du trenger jo ikke vente RINGE.
Lille- MO Skrevet 19. april 2012 #7 Skrevet 19. april 2012 kan hende du er inne å føder nå, men hvis du fortsatt er hjemme, så ringte jeg første gang når vannet gikk og andre gang når det var 2 min mellom riene, og jeg ikke klarte å snakke under riene... da fikk jeg beskjed om å komme inn med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå