Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Er gravid i uke 35, og har vært sykemeldt og sofaliggende i ukesvis pga bekkenløsning. Har en veldig snill mann som er fantastisk med vår tre år gamle sønn, vasker, rydder, handler mat osv siden jeg ikke kan. Har vel egentlig ikke lov å klage, han er nok sliten, men føler MEG så oversett.. hus og hjem får all oppmerksomhet, og på kveldene vil han helst bare trene eller se på tv. Jeg savner sånn kos, pjusk (avlasting fra smertene), litt oppmerksomhet (ikke minst ift den voksende magen - kjenne på spark osv).. Prøver å hinte, men får bare oppgitte svar og sukk, det føles som jeg tvinger han til å vise interesse han ikke føler. Vanskelig å få gjort så mye for han andre veien da jeg ikke er gangbar, ikke kan stå på kjøkken osv. Er jeg bare kravstor som ønsker så mye? Hvordan er deres menn? Savner den gode følelsen vi hadde sist graviditet, og den "romantiske" følelsen ovenfor han som snart er helt borte..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Hvordan skal han ha overskudd til romantikk? Det er jo nettopp dette kvinner som gjør det samme som mannen din gnåler om- at de ikke orker sex og slikt fordi de er slitne. Det samme gjelder vel andre veien.
Gjest Heartbroken Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Åjøye meg, hvor mye skal du kreve av mannen din? Han jobber, steller hjemme og er pappa - og sÅ føler du deg oversett? Unnskyld meg, men jeg syns du virker bortskjemt og lite forstÅelsefull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå