Gå til innhold

Nathanielanus Carosander

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så noen som hadde dette navnet.

NathanielANUS? som i rompehull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare tullenavn..

Skrevet

Jeg så noen som hadde dette navnet.

NathanielANUS? som i rompehull?

Foreldre bør vel tenke seg litt til at enkelte navn kan bli belastende...

Skrevet

Ja, det er min sønn som heter det. Det er jo faktisk noen som heter Anus, skjønner ikke hva som er problemet med det. Jeg syns navnet til sønnen min er fint og det syns pappaen også. Anus kommer jo ikke så godt fram uansett med Nathaniel foran.

Under krigen var det ei svensk dame som het Kitty Fitte. Tro det eller ei.

Skrevet

Skjønte dere ikke at dette var et tullenavn? Naiviteten lenge leve:)

Skrevet

Det var nok bare noen som skulle være morsomme på bekostning av navnevalgene til mannen min og jeg;) hehe.. For sønnene våre heter nemlig Nathaniel og Caspian.

Og for Gud-veit-hvor-lenge-siden så var det en del hetsing av ei som hadde valgt navnet Carosander til sin sønn. Så da tenkte hun vel at dette kunne bli en ny morsomhet da vet du:)

Selv synes jeg det er ganske utrolig hva folk klarer å lire ut av seg når det gjelder andre folks valg av navn. Det er jo tross alt sårt å høre andre si stygge ting om barna sine (selv om det gjelder klær eller navn, som faktisk er foreldrenes valg).

=)

• 2 måneder senere...
Skrevet
Det var nok bare noen som skulle være morsomme på bekostning av navnevalgene til mannen min og jeg;) hehe.. For sønnene våre heter nemlig Nathaniel og Caspian. Og for Gud-veit-hvor-lenge-siden så var det en del hetsing av ei som hadde valgt navnet Carosander til sin sønn. Så da tenkte hun vel at dette kunne bli en ny morsomhet da vet du:) Selv synes jeg det er ganske utrolig hva folk klarer å lire ut av seg når det gjelder andre folks valg av navn. Det er jo tross alt sårt å høre andre si stygge ting om barna sine (selv om det gjelder klær eller navn, som faktisk er foreldrenes valg). =)

Det var meg det! Jeg har to nydelige gutter som heter Caspian og Carosander. Tenk at det fortsatt sitter smårips som ennå lukter tiss her inne, som har glede av å hetse små barns navn. Lurer på hvor gamle de må bli før de går lei?

Skrevet

Nå har jeg hørt navnet Carosander så mange ganger siden jeg nylig oppdaget dette forumet, så nå allerede opplever jeg det som et vanlig navn. Synes det blir bare finere og finere. Blir neppe bare èn i Norge med dette navnet etterhvert. :)

Skrevet

Tok ikke mange sekunder å finne fullt navn på deg "Faen". Just saying...

Skrevet
Det var nok bare noen som skulle være morsomme på bekostning av navnevalgene til mannen min og jeg;) hehe.. For sønnene våre heter nemlig Nathaniel og Caspian. Og for Gud-veit-hvor-lenge-siden så var det en del hetsing av ei som hadde valgt navnet Carosander til sin sønn. Så da tenkte hun vel at dette kunne bli en ny morsomhet da vet du:) Selv synes jeg det er ganske utrolig hva folk klarer å lire ut av seg når det gjelder andre folks valg av navn. Det er jo tross alt sårt å høre andre si stygge ting om barna sine (selv om det gjelder klær eller navn, som faktisk er foreldrenes valg). =)

Caspian var jo fint :) fikk minner om narnia :)

Skrevet

Hm. Burde man bli redd om noen av dere finner fullt navn på oss? Jeg ble kjemperedd, kjenner jeg.

Skrevet
Hm. Burde man bli redd om noen av dere finner fullt navn på oss? Jeg ble kjemperedd, kjenner jeg.

kanskje kommer barnevogn mafian å tar oss?

Skrevet

Tror det. Men jeg tror de er for unge til å være sent ute om kvelden, så vi trenger bare å være redd på dagtid.

Skrevet

Det var meg det! Jeg har to nydelige gutter som heter Caspian og Carosander. Tenk at det fortsatt sitter smårips som ennå lukter tiss her inne, som har glede av å hetse små barns navn. Lurer på hvor gamle de må bli før de går lei?

Carosander og Caspian er ikke seriøse navn. Håper barnevernet overtar omsorgen for disse barna som har så umodne foreldre. å gi barn useriøse navn er faktisk grunn nok for det: http://www.huffingtonpost.com/2012/05/31/adolf-hitler-campbell-custody-battle-nazi-names-new-jersey_n_1561046.html

Skrevet

Å herrejemeni. GÅ Å legg deg HI. Du og innlegget dit er UT.

Skrevet

Siden jeg har jobbet i barnevernet kan jeg avkrefte at navnevalg er grunnlag for omsorgsovertagelse. Andre ting her inne kan nok vekke barnevernets nysgjerrighet.

Skrevet
Siden jeg har jobbet i barnevernet kan jeg avkrefte at navnevalg er grunnlag for omsorgsovertagelse. Andre ting her inne kan nok vekke barnevernets nysgjerrighet.

Hva var det du ikke skjønte her?

http://www.huffingto..._n_1561046.html

Skrevet

Hva var det du ikke skjønte her?

http://www.huffingto..._n_1561046.html

Og jeg kunne ha gjentatt, men gidder ikke. :)

Skrevet

Forståelig, når du ikke har noen argumenter og at det er bevist at absurde navn i mange land er grunn for omsorgsovertagelse.

Skrevet

Vennligst legg fram bevis om du vil at jeg skal bruke mer tid på deg. :)

Skrevet

Bevis lagt frem over, ditt rips.

Skrevet
Bevis lagt frem over, ditt rips.

Nå er det vel en viss forskjell på å kalle barnet Adolf Hitler, Arian Nation, i tillegg til å lage et navn til ære for Himmler, og å kalle barnet sitt Carosander.

Skrevet

Og hva er forskjellen?

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit å hetse andres sære navnevalg. Hun som har valgt dette navnet til sønnen sin er selv svært frampå med mobbing og hetsing i f.eks. vaksinedebatter og div. Av alt som er alternativt. Hun er da mot vaksinering.

Skrevet

Ja, en ulykke kommer sjelden alene. Har fått med meg at foreldrene til Salamsander er svært aktive i diverse konspirasjonsteori-bevegelser. Forundrer meg ikke om de er med i "sannhetsbevegelsen om 11. september" også.

Foreldrene til Adolf Hitler Campbell har også spesielle meninger: http://www.huffingto..._n_1561046.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...