Gå til innhold

Har dere fortalt om graviditeten?


To sønner + nurk i magen

Anbefalte innlegg

Vi har sagt det til noen få gode venner, men ikke til guttene våre og resten av familien. Guttene våre har ønsket seg en søster eller bror i flere år, så de kommer til å bli kjempeglade. Har ikke lyst til å si noe før om noen uker, sånn at vi er mer sikre på at dette går bra. Men det er slett ikke enkelt å holde det hemmelig siden jeg er kvalm store deler av dagen. Har dere andre med november-barn fortalt det til de rundt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fortalt det til de fleste. Hadde tenkt å vente til ca 12 uker, men jeg har vært så kvalmen at jeg har vært nødt til å si det på jobben. Så da sa vi det til venner og familie først. Er 9 uker imorgen:-) Litt skummelt å si det så tidlig, men tar det som et godt tegn at jeg er så kvalmen;-) og så var vi på ultralyd i uke 7:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre og et par venninner har visst det noen uker alt.

og i går var vi på ultralyd og fikk se et bankende hjerte hos et lite nurk, så vi fortalte det til de kommende oldeforeldrene i går, og resten av venner og familie får vite det nå etterhvert som vi snakker med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet fortelle det på jobben. Jobber i barnehage på småbarnsavdeling, å bæsj-bleier kombinert med vanvittig kvalme er dårlig sort :P så mine kollegaer vet det. Men har også fortalt det til en del venner, og en del av familien. Denne fantastiske gaven har vært etterlengtet i over 4 år, så det var en fryd å endelig bli gravid :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte det ganske tidlig til nærmeste familie, nære venner fikk også vite det ganske tidlig. dette fordi vi alltid har fortalt slike gode nyheter til hverandre tidlig. Viss det skulle gå gale ville jeg uansett ha fortalt det til dem. så for oss var det naturlig at de tok del i gleden vår tidlig.

 

Etter å ha passert den magiske grensen ved uke 12 har jeg fortalt det til venner og noen med-studenter, + litt flere i familien.

 

kommer ikke til å annonsere graviditeten på facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verpehøna

Samme som nøtta fra nordland :) Samboern sprakk da han og to kompiser var på en fuktig kveld på byen, men de har foreløpig klart å holde fred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste venner vet det, minsøster og den ene broren min vet det. Kollegaer som jeg er i praksis med måtte vite det siden jeg må ta hensyn. MEN våre foreldre vet det ikke..

 

Vi skal fortelle det den 12 mai, da har min kjære bursdag og våre foreldre skal få møtes for første gang. Vi skal bestille en kake av en gravid mage. Eller en gravid kropp med kjole med enten ul bilde( 8+5) eller en baby på magen. Nydelig kunstverk av en kake! Just google:) Så får vi se om de forstår budskapet :)

 

Gleder meg til å fortelle det nå!:) Er 12uker fredag-søndag denne uken, men venter likevel av div årsåker og jeg likte idèen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...