Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 jeg har fått C 9 ganger i 10 poengs fag D 2 ganger i 10 poengs fag E 1 gang i 15 poengs fag B 1 gang i 10 poengs fag A 1 gang i 15 poengs fag det blir jo Ci snitt, men jeg ligger jo egentlig litt under C. håper jeg får B på oppgaven jeg skriver nå. det hadde jo hjulpet.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 jeg har fått C 9 ganger i 10 poengs fag D 2 ganger i 10 poengs fag E 1 gang i 15 poengs fag B 1 gang i 10 poengs fag A 1 gang i 15 poengs fag det blir jo Ci snitt, men jeg ligger jo egentlig litt under C. håper jeg får B på oppgaven jeg skriver nå. det hadde jo hjulpet. C minus, hvis det er noe som heter det ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 jeg har fått C 9 ganger i 10 poengs fag D 2 ganger i 10 poengs fag E 1 gang i 15 poengs fag B 1 gang i 10 poengs fag A 1 gang i 15 poengs fag det blir jo Ci snitt, men jeg ligger jo egentlig litt under C. håper jeg får B på oppgaven jeg skriver nå. det hadde jo hjulpet. C minus, hvis det er noe som heter det ;-) haha.. tror ikke det er noe som heter det. jeg vet at den Een ser utrolig dårlig ut. men jeg hatet det faget så felt, at jeg nesten var glad for å stå.. hadde dere ansatt noen med de karakterene? de er jo ikke veldig høye, men det er ikke så vanlig å ha høye karakterer på studiet mitt heller.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 jeg har fått C 9 ganger i 10 poengs fag D 2 ganger i 10 poengs fag E 1 gang i 15 poengs fag B 1 gang i 10 poengs fag A 1 gang i 15 poengs fag det blir jo Ci snitt, men jeg ligger jo egentlig litt under C. håper jeg får B på oppgaven jeg skriver nå. det hadde jo hjulpet. C minus, hvis det er noe som heter det ;-) haha.. tror ikke det er noe som heter det. jeg vet at den Een ser utrolig dårlig ut. men jeg hatet det faget så felt, at jeg nesten var glad for å stå.. hadde dere ansatt noen med de karakterene? de er jo ikke veldig høye, men det er ikke så vanlig å ha høye karakterer på studiet mitt heller. Synes det er fine karakterer jeg. At du har vært oppe på A og B viser at du kan, såpass jevnt med Cèr viser at du jobber jevnt og trutt.. og et par lavere karakterer visere bare at du er et menneske ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 jeg har fått C 9 ganger i 10 poengs fag D 2 ganger i 10 poengs fag E 1 gang i 15 poengs fag B 1 gang i 10 poengs fag A 1 gang i 15 poengs fag det blir jo Ci snitt, men jeg ligger jo egentlig litt under C. håper jeg får B på oppgaven jeg skriver nå. det hadde jo hjulpet. C minus, hvis det er noe som heter det ;-) haha.. tror ikke det er noe som heter det. jeg vet at den Een ser utrolig dårlig ut. men jeg hatet det faget så felt, at jeg nesten var glad for å stå.. hadde dere ansatt noen med de karakterene? de er jo ikke veldig høye, men det er ikke så vanlig å ha høye karakterer på studiet mitt heller. Synes det er fine karakterer jeg. At du har vært oppe på A og B viser at du kan, såpass jevnt med Cèr viser at du jobber jevnt og trutt.. og et par lavere karakterer visere bare at du er et menneske ;-) snille gode deg <3
Gjest peacock Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Snitt på 2,93 der a=5, b=4, c=3, d=2, e=1. Tja, er vel ganske vanlige karakterer? Om jeg ville ansatt deg kommer an på personligheten din og arbeidsoppgavene sett i sammenheng med de fag du er god/dårlig på.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Aldri hørt om noen som måtte vise karakterene for å få jobb, det skjer sikkert, men er nok heller sjeldent. Hva studerer du?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Aldri hørt om noen som måtte vise karakterene for å få jobb, det skjer sikkert, men er nok heller sjeldent. Hva studerer du? jeg blir sosionom. er ferdig nå til sommeren jeg er best på teorifagene og ikke så god på samtallefagene. det er oppfølging i sammarbeid med bruker som jeg har E i og velferdsrett som jeg har A i. jeg vil jobbe i nav. om man ikke må vise karakterene så er det flott viser man bare sluttbeviset da? når man viser attestene sine?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Snitt på 2,93 der a=5, b=4, c=3, d=2, e=1. Tja, er vel ganske vanlige karakterer? Om jeg ville ansatt deg kommer an på personligheten din og arbeidsoppgavene sett i sammenheng med de fag du er god/dårlig på. jeg liker personligheten min og fra tidligere jobber har jeg blitt årets ansatt og månedens ansatt flere ganger. men har ikke jobbet direkte med det jeg utdanner meg som da, men mye med service. også er jeg alenemor da... men det tror jeg ikke gjør så mye lenger.
Gjest peacock Skrevet 18. april 2012 #10 Skrevet 18. april 2012 Aldri hørt om noen som måtte vise karakterene for å få jobb, det skjer sikkert, men er nok heller sjeldent. Hva studerer du? Nei, men man sender vel gjerne inn vitnemål når man søker? Jeg er økonom, og der er det veldig vanlig, men man blir ikke spurt ut om det på intervju - da har de allerede vurdert om man er kvalifisert på papiret :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Aldri hørt om noen som måtte vise karakterene for å få jobb, det skjer sikkert, men er nok heller sjeldent. Hva studerer du? jeg blir sosionom. er ferdig nå til sommeren jeg er best på teorifagene og ikke så god på samtallefagene. det er oppfølging i sammarbeid med bruker som jeg har E i og velferdsrett som jeg har A i. jeg vil jobbe i nav. om man ikke må vise karakterene så er det flott viser man bare sluttbeviset da? når man viser attestene sine? er sosionom, ansatt i Nav.Måtte ikke vise karakterer ved ansettelsen.De ringte referanser. Bra med A i velferd, men oppflg i samarbeid med bruker er jo utrolig viktig i de fleste jobber du vil kunne få i Nav som nyansatt..Du bør nok begynne å like det;P
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. april 2012 #12 Skrevet 18. april 2012 Er vel mindre vanlig i helsevesenet da, her henviser vi mer til autorisasjonsnummer ;-)
Gjest peacock Skrevet 18. april 2012 #13 Skrevet 18. april 2012 Snitt på 2,93 der a=5, b=4, c=3, d=2, e=1. Tja, er vel ganske vanlige karakterer? Om jeg ville ansatt deg kommer an på personligheten din og arbeidsoppgavene sett i sammenheng med de fag du er god/dårlig på. jeg liker personligheten min og fra tidligere jobber har jeg blitt årets ansatt og månedens ansatt flere ganger. men har ikke jobbet direkte med det jeg utdanner meg som da, men mye med service. også er jeg alenemor da... men det tror jeg ikke gjør så mye lenger. Tror dette vil veie ganske tungt i forhold til karakterer :-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #14 Skrevet 18. april 2012 Aldri hørt om noen som måtte vise karakterene for å få jobb, det skjer sikkert, men er nok heller sjeldent. Hva studerer du? jeg blir sosionom. er ferdig nå til sommeren jeg er best på teorifagene og ikke så god på samtallefagene. det er oppfølging i sammarbeid med bruker som jeg har E i og velferdsrett som jeg har A i. jeg vil jobbe i nav. om man ikke må vise karakterene så er det flott viser man bare sluttbeviset da? når man viser attestene sine? er sosionom, ansatt i Nav.Måtte ikke vise karakterer ved ansettelsen.De ringte referanser. Bra med A i velferd, men oppflg i samarbeid med bruker er jo utrolig viktig i de fleste jobber du vil kunne få i Nav som nyansatt..Du bør nok begynne å like det;P haha.. jeg vet. jeg burde like det faget. men jeg får litt mark av å skrive hjemmeeskamner om teorier om å prate med folk. jeg føler at jeg lyver hele tiden når jeg skriver. selv om jeg sikkert ville gjort mye av de samme tingene på ordentlig. så føler jeg det blir påtatt i en oppgave og det tror jeg syns gangske godt i oppgavene mine.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #15 Skrevet 18. april 2012 Snitt på 2,93 der a=5, b=4, c=3, d=2, e=1. Tja, er vel ganske vanlige karakterer? Om jeg ville ansatt deg kommer an på personligheten din og arbeidsoppgavene sett i sammenheng med de fag du er god/dårlig på. jeg liker personligheten min og fra tidligere jobber har jeg blitt årets ansatt og månedens ansatt flere ganger. men har ikke jobbet direkte med det jeg utdanner meg som da, men mye med service. også er jeg alenemor da... men det tror jeg ikke gjør så mye lenger. Tror dette vil veie ganske tungt i forhold til karakterer :-) håper det vil så immari mye ha en fulltidsjobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå