Gå til innhold

Pruting og skambud, og prising og or høye forventninger til markedets pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ofte på finn ol at noem ber om alt for høy pris, er det virkelig frekt å tilby det man er villig til å betale, ordi om det er langt under pris?

Ser noen ble fornærmet over å bli tilbydt 60,- for en brukt reima dress, for de ville ha 250,-

Kjøpte selv ny reflex dress til 250,- og hadde aldri betalt 250,- for en brukt dress, hadde heller aldi forventet å få 250,- for en brukt dress, reima eller ei.

Er selv mye inne på finn.no for tiden. Jeg ønsker å selge litt ting, og jeg ønsker å kjøpe litt ting. Men synest at prisingn ofte er alt for høy.

Forvente heller ikke så fyktelig mye or rasket mitt, samme hvor nytt og ent dt er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sameligne en reflex dress og en reima tec deres. Er jo bare latterlig.

Skrevet

brukt er brukt;)

dress er dress...hehe

Skrevet

Ser ofte på finn ol at noem ber om alt for høy pris, er det virkelig frekt å tilby det man er villig til å betale, ordi om det er langt under pris?

Ser noen ble fornærmet over å bli tilbydt 60,- for en brukt reima dress, for de ville ha 250,-

Kjøpte selv ny reflex dress til 250,- og hadde aldri betalt 250,- for en brukt dress, hadde heller aldi forventet å få 250,- for en brukt dress, reima eller ei.

Er selv mye inne på finn.no for tiden. Jeg ønsker å selge litt ting, og jeg ønsker å kjøpe litt ting. Men synest at prisingn ofte er alt for høy.

Forvente heller ikke så fyktelig mye or rasket mitt, samme hvor nytt og ent dt er.

Det er jeg som er HI i den andre tråden og du kunne jo like greit svart der istedet for å starte ny tråd?!

Uansett, dressen er Reima tec og ikke Reflex. Den er heller ikke brukt en hel sesong og ikke slitt. Kun vasket 2 ganger. 60,- er et skambud og som jeg skrev; jeg gir heller klærne til trengende enn å selge de til gjerrigknarker;)

Noe jeg ikke skrev i innlegget mitt men som en venninne av meg opplevde; noen som prutet på barneklærne og hun solgte. Neste dag lå de på finn. Tror de som er ivrigst på denne prutingen har det som arbeid. Kjøper billig og selger dyrere.

Og nei, utsagnet ditt "dress er dress", er feil og helt på trynet.

Skrevet

Enig med at brukt er brukt og dress er dress.

Har hatt mange dresser til ungene opp igjennom årene, synest Reflex er noe dritt, men dress er dress. Slitne og fæle blir de, og rompa blir grå og lodden samme hvilken dress det er.

Når det gjleder resten så er det vel sånn at folk ikke ønsker tap, men alle ønsker en god handel. Mange har urealistiske forventninger til hva de kan få for varene sine.

Skrevet

Forstår Hi i den andre tråden utmerket godt. å selge en slik dress for 60 kr er latterlig og bare masse styr for småpenger. Da er det bedre å gi den til trengende!

Skrevet

Har hatt mange dresser til ungene opp igjennom årene, synest Reflex er noe dritt, men dress er dress. Slitne og fæle blir de, og rompa blir grå og lodden samme hvilken dress det er.

Når det gjleder resten så er det vel sånn at folk ikke ønsker tap, men alle ønsker en god handel. Mange har urealistiske forventninger til hva de kan få for varene sine.

Så du mener at en dress som har en meget bra slitestyrke i utgangspunktet er sliten og fæl etter lite bruk? Med kun 1 vask? Og at rompa er grå og lodden?

ALDRI opplevd dette. Kanskje fordi jeg ikke mener dress er dress og kjøper noe jeg mener barna kan bruke. Som sagt; dressen ser helt ny ut og kunne vært hengt ut i butikken. Hvorfor diskutere at dressen er lodden i rompa når den ikke er det?

Syns forøvrig du bør revurdere kjøpene dine. Høres ut som du kjøper dresser for 60,- ;)

Skrevet

Så du mener at en dress som har en meget bra slitestyrke i utgangspunktet er sliten og fæl etter lite bruk? Med kun 1 vask? Og at rompa er grå og lodden?

ALDRI opplevd dette. Kanskje fordi jeg ikke mener dress er dress og kjøper noe jeg mener barna kan bruke. Som sagt; dressen ser helt ny ut og kunne vært hengt ut i butikken. Hvorfor diskutere at

dressen er lodden i rompa når den ikke er det?

Syns forøvrig du bør revurdere kjøpene dine. Høres ut som du kjøper dresser for 60,- ;)

Mente 2 vasker. Er vel best å ordne opp i det før noen river huet av meg;)

Skrevet

ALDRI opplevd dette. Kanskje fordi jeg ikke mener dress er dress og kjøper noe jeg mener barna kan bruke. Som sagt; dressen ser helt ny ut og kunne vært hengt ut i butikken. Hvorfor diskutere at dressen er lodden i rompa når den ikke er det?

Bli enig med deg selv da, er den vasket 1 eller 2 ganger ;) Det gjør sikkert en forskjell for sliten..

Neida, er helt enig med deg, En Reima dress og en Reflex dress kan man ikke samenligne, og Reima dressen her, som er brukt hele sesongen og vasket der etter, har så vidt startet å bli nuppete nå når sesongen er over!

Lurer litt på hvilke dresser HI i denne tråden kjøper, kan ikke være av de med bedre kvalitet hvertfall!

Skrevet

Mine barn har til nå hatt 3 Reima dresser, 1 Ticket to Heaven dress, 5 Troll dresser, 1 billig dress av ukjent merke, 1 HH, 2 stk FIX og 2 stk Reflex.

Siste kjøpt på salg til 250,-

Reima er jo bra greier det, bedre enn Reflex, men det er jo ikke akkurat så fantastisk, kan ikke si at jeg synest de er tusen ganger bedre enn alle øvrige dresser.

Skrevet

Mine barn har til nå hatt 3 Reima dresser, 1 Ticket to Heaven dress, 5 Troll dresser, 1 billig dress av ukjent merke, 1 HH, 2 stk FIX og 2 stk Reflex.

Siste kjøpt på salg til 250,-

Reima er jo bra greier det, bedre enn Reflex, men det er jo ikke akkurat så fantastisk, kan ikke si at jeg synest de er tusen ganger bedre enn alle øvrige dresser.

Det handler vel ikke om Reima heller da?

Det handler om at noen syns 60 kr er nok for en dress som ny kostet 1199,- og som er minimalt brukt og ingen slitasje på.

Om noen virkelig syns Reima er så ille at de bare er villig til å gi den summen er jeg egentlig sjokkert over at de selger seg for 60 kroner. Tross alt skulle en jo tro de aldri ville kle barna i noe sånt.

Skrevet

Jeg er uenig med HI. Prøver en selge noe eller kikke på en facebook side ang salg må jeg heller si det er kjøpere som har urealistiske forhåpninger. Virker som folk mener de skal få alt idag.

Hvis en syns klærne er så ille at en nærmest bare vil ha de om en får de gratis reagerer jeg på at folk kler barna sine i de klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...