Gå til innhold

Hjerteslag!!


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Idag fikk jeg høre hjertelyden til baby'n for første gang, er 16+1 uke. Har kjøpt meg doppler, så nå kan jeg lytte og nyte det så ofte jeg vil :)

Bestilte en via Teknikmagasinet og heter Caremaxx. Bestilte den på fredag og fikk den idag. Men for dere som bor i nærheten av en slik butikk er dere kjempeheldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk høre hjerteslaget i dag jeg å :)

Var med jordmoren, og er bare 14+4 :)

Så bra. Legen jeg var til for ei uke siden, hun sa man ikke kunne høre hjerteslagene i uke 15. Dette er mitt 3. sv.skap. Fikk høre det tidligere da. Slo meg til ro med at legen var uerfaren, (vikar for fastlegen min, gleder meg masse til han kommer tilbake). Har vært på ultralyd og sett at hjerte slår, men godt å høre det. Skal til jordmor om 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk høre hjerteslaget i dag jeg å :)

Var med jordmoren, og er bare 14+4 :)

Så bra. Legen jeg var til for ei uke siden, hun sa man ikke kunne høre hjerteslagene i uke 15. Dette er mitt 3. sv.skap. Fikk høre det tidligere da. Slo meg til ro med at legen var uerfaren, (vikar for fastlegen min, gleder meg masse til han kommer tilbake). Har vært på ultralyd og sett at hjerte slår, men godt å høre det. Skal til jordmor om 3 uker.

 

Jordmoren slet litt og fikk ikke høre så mye men litt er bra nok for meg :)

Drar bare til jordmor men drar til lege vis jeg må. Fastlegen min er også gynekolog så han kan om graviditet å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har blitt lovet et forsøk på å finne det når vi skal til legen mandag. Gleder meg veldig til første tegn på liv der inne fra :D

Endret av meloon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror på 12 år fant hjerteslagene idag også. Kommer aldri til å glemme ansiktet til han.:) "Det banket fort, gitt!!" var kommentaren som kom. Men stolt er han ihvertfall. Storesøstra på 15 bryr seg ikke så veldig. Men hun passer på mamma'n sin på sin måte. Utrolig hvor gla man kan bli i noen mennesker. Sambor'n gleder seg også til han kommer hjem og får høre (jobber i Stockholm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Idag fikk jeg høre hjertelyden til baby'n for første gang, er 16+1 uke. Har kjøpt meg doppler, så nå kan jeg lytte og nyte det så ofte jeg vil :)

Bestilte en via Teknikmagasinet og heter Caremaxx. Bestilte den på fredag og fikk den idag. Men for dere som bor i nærheten av en slik butikk er dere kjempeheldig!!

 

 

måtte du kjøpe gele også? og hvor kjøpte du den (hvis du må ha) er den vanskelig å bruke? batterier? vurderer å kjøpe en sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk til å høre litt hjemme selv 11+5. Var hos jordmor og fikk høre kjempetydelig 14+1.

Man kan faktisk bruke vanlig matolje, fungerer som bare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Idag fikk jeg høre hjertelyden til baby'n for første gang, er 16+1 uke. Har kjøpt meg doppler, så nå kan jeg lytte og nyte det så ofte jeg vil :)

Bestilte en via Teknikmagasinet og heter Caremaxx. Bestilte den på fredag og fikk den idag. Men for dere som bor i nærheten av en slik butikk er dere kjempeheldig!!

 

 

måtte du kjøpe gele også? og hvor kjøpte du den (hvis du må ha) er den vanskelig å bruke? batterier? vurderer å kjøpe en sånn...

 

Hei!!

 

Det var med batteri, enkelt å sette i. Jeg kjøpte vanlig aloe vera gele på apoteket (det er med ei lita tube i eska, men den varer nok ikke noe lenge). Men som ei anna skriver kan du bruke matolje også. Jeg synes den er enkel å bruke. Klart litt knoting var det første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med gele da jeg kjøpte. Og når den er tom, kunne man visst bruke baby olje:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg også doppler i går, helt fantastisk å kunne høre hjertelyden hjemme når man vil :) Sambo satt iallefall veldig pris på å få høre hjertet til mini for første gang. Så tenker nok at vi skal høre på hjertet til mini når vi legger oss ca. 1-2 ganger i uka :)

 

Man kan forresten bruke aloe vera gel, babyolje, bodylotion og matolje. Så man trenger ikke nødvendigvis ultralyd gel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gleder meg til legetime i morgen! satser på å få høre da! 17+2, var 12 uker sist jeg var der og da fant han ikke (men jeg var på ul samme uka og alt var fint, fikk se og høre hjerte da)

Krysser fingrene for flott lyd i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...