Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Saken er den at jeg hadde ca 70% jobb i bokhandel før jeg fikk babyen min, men nå er det ikke mange måndene igjen til permisjonen går ut. og det vil da si at jeg må begynne å jobbe igjen, noe jeg ikke vil, for det vil da si at babyen min må ut i barnehage! mannen min har ikke jobb, han går på kurs gjennom nav, så han har utrolig lite inntekt i mnd. og vi bor i en by der jeg selv ikke har noe som helst familie. jeg har egentlig lyst at vi skal flytte nermere min egen familie, fordi da kan babyen min bli kjent med min egen familie, og vi er en stor familie med masse barn. og der kan jeg selv få meg jobb, og kanskje mannen min skaffer seg jobb der også. men problemet er at mannen min NEKTER å flytte dit. hva skal jeg gjøre?jeg vil ikke bo i en by der jeg ikke har noe familie for resten av livet mitt. bare fordi mannen min har noen i sin egen familie i denne byen, og dem har ikke så veldig god kontakt med hverandre heller. hva er regler på hvis jeg vil flytte nermere min familie, og mannen min ikke godtar det?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Det finnes ikke "regler". Det er snakk om bra komunikasjon mellom dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå