Gå til innhold

Sambo sammenlignet meg med breivik!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en stor krangel, og han sa jeg var akkurat lik breivik! Synes virkelig det var å gå over streken, vi var like pga vi diktet opp ting og trodde på det. Fy faen alså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooookei! Skikkelig moden retorikk på den samboeren din altså.. Håper han beklaget seg etterpå.

Skrevet

en gang da jeg og min samboer, så brølte samboeren min at han hadde håpet at jeg var ett av ofrene til breivik :S

Skrevet

hvilke mannfolk er det dere har egentlig??! :o Er sjokkert jeg:s

Skrevet

en gang da jeg og min samboer, så brølte samboeren min at han hadde håpet at jeg var ett av ofrene til breivik :S

Og han har fortsatt tittelen som samboer?

Skrevet

Vi hadde en stor krangel, og han sa jeg var akkurat lik breivik! Synes virkelig det var å gå over streken, vi var like pga vi diktet opp ting og trodde på det. Fy faen alså.

Virkerlig moden den samboeren din må jeg si, om det er det eneste han klarer å slenge ut av seg.

Får håpe han angrer bittert, og at du lar han sitte på pinebenken en stund, så han kanskje lærer.

Jeg og samboeren krangler en del vi også, men ingen av oss refererer til mennesker som har gjort grusomme handlinger eller lignende. Blir vi for sinte på hverandre pleier vi å "kaste ut" den andre fra rommet så vi kan roe oss, før vi griper tak i krangelen på nytt, men da i et rolig sinstemning, så vi får pratet ut om det istedenfor.

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt å bli snakket til på en slik måte, krangel eller ikke.

Jeg skjønner heller ikke hvordan man får seg til å slenge direkte dritt til den man er sammen med, uansett hvor sint man blir. Det vitner om en total mangel på respekt. Og det kan da umulig væe så bra for forholdet hvis man får spydd edder og galle etter seg stadig vekk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...