Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Og det er gjengjeldt! Men han vil ikke pga han ikke vil miste vennskapet til eksen min. Skal nevnes at jeg og eksen ikke var sammen lenge, vi passet ikke sammen. Men jeg og hans beste venn har en utrolig god kjemi, jeg stortrives med han. Men dette er jo "ulovlig" Har skikkelig kjærlighetssorg, spesielt siden jeg vet følelsene er gjengjeldt.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Huff da... Kanskje dere kan ha et forhold i smug? Er eksens følelser for deg sterke? Kanskje kompisene kan avklare disse tingene seg i mellom...? Det er en teoretisk mulighet for at det kan bli stor felles lykke utav dette vet du!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Huff da... Kanskje dere kan ha et forhold i smug? Er eksens følelser for deg sterke? Kanskje kompisene kan avklare disse tingene seg i mellom...? Det er en teoretisk mulighet for at det kan bli stor felles lykke utav dette vet du! Nei altså han jeg er forelsket i har bestemt seg for at han ikke vil noe mer enn å være venner pga eksen min. Han sendte melding til eksen min og forklarte at vi hadde fått følelser for hverandre. Eksen ble forbanna og sa at hvis det blir noe mer mellom oss så ville han aldri se han igjen. Så han jeg er forelsket i velger altså bestekompisen foran meg. Jeg skjønner det jo egentlig godt, at han ikke vil ødelegge det lange vennskapet, men føler at meg og han kunne fått det utrolig bra sammen Vi er så utrolig like og har det så fantastisk fint sammen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Og det er gjengjeldt! Men han vil ikke pga han ikke vil miste vennskapet til eksen min. Skal nevnes at jeg og eksen ikke var sammen lenge, vi passet ikke sammen. Men jeg og hans beste venn har en utrolig god kjemi, jeg stortrives med han. Men dette er jo "ulovlig" Har skikkelig kjærlighetssorg, spesielt siden jeg vet følelsene er gjengjeldt. Tror jeg hadde valgt å kutte ut hele han i en periode slik at du kan komme over følelsene dine og ikke blir enda mer deppa og får enda mer følelser og kjærlighetssorg. Det er jo litt vanskelig hele saken, Jeg hadde vel ikke vært overbegeistra om min bestevenninne plutselig ble sammen med en av mine exer. Både fordi jeg syntes at de fortjener bedre en mine exer, men også fordi det er litt vanskelig at det har vært meg og henne og meg og han, for så plutselig skal være han og henne. Hadde vel ikke helt klart å tiltro ting til henne etter det og vennskapet ville sakte men sikkert gå i glemmeboka. Men om det hadde vært noen jeg bare datet i en kort periode hadde jeg ikke reagert større. Det gjelder vel å velge hva som er viktigst og det har denne mannen gjort han velger vennskapet, det må du jo bare akseptere. Hans følelser for deg er ikke sterke nok til at han syntes det er verdt å miste denne kameraten enkelt og greit. Så for din egen skyld prøve å skap litt avstand til han til du eventuelt har kommet over disse følelsene. Slik at du slipper å hele tiden mate følelsene og kjærlighetssorgen
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Og det er gjengjeldt! Men han vil ikke pga han ikke vil miste vennskapet til eksen min. Skal nevnes at jeg og eksen ikke var sammen lenge, vi passet ikke sammen. Men jeg og hans beste venn har en utrolig god kjemi, jeg stortrives med han. Men dette er jo "ulovlig" Har skikkelig kjærlighetssorg, spesielt siden jeg vet følelsene er gjengjeldt. du er i akkurat samme situasjon som meg:p Han sier oxo at han ikke kan pga min x, som også er far til mine barn.. Men tror det er mye pga at vi begge vet at bf fortsatt vil ha meg tilbake... Syns dette er sinnsykt kjipt!!
faceplant Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Nesten samme situasjon her også bare litt mer komplisert. Min x og jeg er veldig mye sammen, vi har felles barn og ingen av oss har noen ny kjæreste. Vi blir sett på som par av mange, men er ikke det. Min x eier ett feriested på samme sted som sin kolega og gode venn. Jeg er der mye fordi jeg er så forelsket i kolegaen. Tror det er gjennsidig. Han er også singel. Grunnen til at jeg er så mye sammen med x er for å se han andre. Vi er sammen der i helgene. Jeg må kutte ut tror jeg. Dette er bare surr. Men jeg tenker på han hele tiden og gleder meg sånn til å se han igjen. Jeg har ingen annen kontakt med han en når jeg er der i helgene. Hans x er veldig sjalu på meg sier kolegaen. Jeg har bestemt meg mange ganger for at dette er siste gang jeg drar dit, men at jeg samtidig skal si ifra at det er siste gang til kolegaen slik at jeg får sagt hade, men jeg får aldi gjort det fordi jeg vet ikke hva jeg skal si og jeg føler meg ikke klar til å gi slipp, så tenker jeg...neste gang er siste gang. Jeg tar meg også i å tenke at jeg skal si til han at jeg er forelsket og vil være sammen med han. Men tror ikke jeg takler avisningen heller-
faceplant Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Nesten samme situasjon her også bare litt mer komplisert. Min x og jeg er veldig mye sammen, vi har felles barn og ingen av oss har noen ny kjæreste. Vi blir sett på som par av mange, men er ikke det. Min x eier ett feriested på samme sted som sin kolega og gode venn. Jeg er der mye fordi jeg er så forelsket i kolegaen. Tror det er gjennsidig. Han er også singel. Grunnen til at jeg er så mye sammen med x er for å se han andre. Vi er sammen der i helgene. Jeg må kutte ut tror jeg. Dette er bare surr. Men jeg tenker på han hele tiden og gleder meg sånn til å se han igjen. Jeg har ingen annen kontakt med han en når jeg er der i helgene. Hans x er veldig sjalu på meg sier kolegaen. Jeg har bestemt meg mange ganger for at dette er siste gang jeg drar dit, men at jeg samtidig skal si ifra at det er siste gang til kolegaen slik at jeg får sagt hade, men jeg får aldi gjort det fordi jeg vet ikke hva jeg skal si og jeg føler meg ikke klar til å gi slipp, så tenker jeg...neste gang er siste gang. Jeg tar meg også i å tenke at jeg skal si til han at jeg er forelsket og vil være sammen med han. Men tror ikke jeg takler avisningen heller-
faceplant Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Nesten samme situasjon her også bare litt mer komplisert. Min x og jeg er veldig mye sammen, vi har felles barn og ingen av oss har noen ny kjæreste. Vi blir sett på som par av mange, men er ikke det. Min x eier ett feriested på samme sted som sin kolega og gode venn. Jeg er der mye fordi jeg er så forelsket i kolegaen. Tror det er gjennsidig. Han er også singel. Grunnen til at jeg er så mye sammen med x er for å se han andre. Vi er sammen der i helgene. Jeg må kutte ut tror jeg. Dette er bare surr. Men jeg tenker på han hele tiden og gleder meg sånn til å se han igjen. Jeg har ingen annen kontakt med han en når jeg er der i helgene. Hans x er veldig sjalu på meg sier kolegaen. Jeg har bestemt meg mange ganger for at dette er siste gang jeg drar dit, men at jeg samtidig skal si ifra at det er siste gang til kolegaen slik at jeg får sagt hade, men jeg får aldi gjort det fordi jeg vet ikke hva jeg skal si og jeg føler meg ikke klar til å gi slipp, så tenker jeg...neste gang er siste gang. Jeg tar meg også i å tenke at jeg skal si til han at jeg er forelsket og vil være sammen med han. Men tror ikke jeg takler avisningen heller-
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #10 Skrevet 20. april 2012 Er i lignende situasjon selv.... Bare at det er enda mer komplisert også.... Umulig................... :,,,(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå