Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 noen som har tatt Pergo selv om du har eggløsning .Og hvordan ble resultatet??Hvor mange mnd på Pergo?
Fiemamma Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Ja. Dvs. jeg hadde eggløsningstull, men mest sans har jeg hatt det hver mnd, bare til helt ulik tid i syklusen. Jeg er nå på min 4 sammenhengende dobble pergosyklus, uten resultat enda. Har IKM 1.mai og el akkurat nå, så vi får se om det blir klaff denne runden. (Jeg har med 99% sikkerhet endometriose, og frykter egglederne er tett)
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Hei:) jeg har eggløsning men så seint som noen få dager før EL som gjør at jeg ikke blir gravid. Er på første pergokur nå, EL på dag 14-15 og er kjempe fornøyd. Ikke bivirkninger men psycko EL smerter men tar det som veldig positivt! EL på samme dag som LilleFie og Ikm samme dag:)
Fiemamma Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Weee så spennende det blir å se om vi blir på tjukka:) Jeg har bursdag på IKM så haddde vært supert med pakke i magen
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Mente forresten el rett for mens til vanlig Ja, såååå spennende, krysser fingrene for oss:D:D Hadde vært en super bursdags gave ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå