Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg har hatt en bukplastikk etter to barn og magen er så stram som den alldri har vært før.. Jeg har nå blitt gravid, er 10 uker imorg og det har enda ikke begynt å bule litt på magen tvertimot. Er så redd for å ha en MA i og med at magen ikke gir antydning til at noe er på gang. Mener at jeg absolutt hadde det til denne tiden med mine to første.. Kan det være at legene sydde og strammet magen så mye at det derfor ikke synes noe bulk engang? Hilsen Bekymret..
Englebarn11og12 Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg har stram mage ( ikke operert) men det har ikke vært mulig å se noe på meg før 14-15 uker kanskje det bare er forde du har stram mage nå? Det går sikkert helt fint! Klem
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 ja jeg venter nå mitt 2.barn etter utført bukplastikk(fikk 2 barn før det), og det gikk så fint så:)ikke større sjangs for abort enn om du ikke har tatt operasjon, så ingen fare:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 ja jeg venter nå mitt 2.barn etter utført bukplastikk(fikk 2 barn før det), og det gikk så fint så:)ikke større sjangs for abort enn om du ikke har tatt operasjon, så ingen fare:) Det skjønner jeg, men gikk det lengre tid før du fikk gravidmage etter bukplastikk? Spm er om det er derfor magen ( bulken ikke har komment enda som sist )
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg har stram mage ( ikke operert) men det har ikke vært mulig å se noe på meg før 14-15 uker kanskje det bare er forde du har stram mage nå? Det går sikkert helt fint! Klem Hadde Stram mage før førstemann , num to fikk jeg bulk med engang og nå har jeg ikke antydning. Uansett tusen takk for svar det var mer beroligende å lese:)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 ja jeg venter nå mitt 2.barn etter utført bukplastikk(fikk 2 barn før det), og det gikk så fint så:)ikke større sjangs for abort enn om du ikke har tatt operasjon, så ingen fare:) Det skjønner jeg, men gikk det lengre tid før du fikk gravidmage etter bukplastikk? Spm er om det er derfor magen ( bulken ikke har komment enda som sist ) Ja d tok litt lengre tid før magen kom, men ble like stor som før, men heldigvis ingen nye strekkmerker, og magen var "som ny" igjen etterpå :)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Hmm, anbefales det ikke å være klar med barn før man tar bukplastikk/ vil bukplastikken være bortkastet? Spør jeg, for jeg venter på operasjon, men har også begynt å tvile litt på om jeg er klar med barn ;-) Har tre..
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Jeg tok full bukplastikk for 2,5 år siden. Førstegangs gravid nå. Termin om noen dager. Det går som regel helt fint i følge jordmor. Ser jeg har fått skikkelig klump i det største arret, så det må nok fikses i ettertid. Strekkmerkene som er kommet under navlen og ned og litt i sideflesket rekner jeg med at hadde kommet uansett. Om den har vært bortkastet den bukplastikken gjenstår å se etter fødsel. Håper ikke det! Men så tok jeg det i utlandet, og betalte bare 26000,- for operasjon med full bukplastikk, litt fettfjerning på lårene og for reisen. Så det var verdt pengene uansett..
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #9 Skrevet 19. april 2012 Hmm, anbefales det ikke å være klar med barn før man tar bukplastikk/ vil bukplastikken være bortkastet? Spør jeg, for jeg venter på operasjon, men har også begynt å tvile litt på om jeg er klar med barn ;-) Har tre.. Jo det anbefales men det kan ikke utelukke fremtiden og spå om fremtiden. Heller en ny graviditet enn ikke pga bukplastikken. Alle har vi forskjellig historie og årsaker
Anonym bruker Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Hmm, anbefales det ikke å være klar med barn før man tar bukplastikk/ vil bukplastikken være bortkastet? Spør jeg, for jeg venter på operasjon, men har også begynt å tvile litt på om jeg er klar med barn ;-) Har tre.. Om du er i tivl bør du jo få barnet først... Men om du tror du ikke skal ha flere barn blir det en annen sak:)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2012 #11 Skrevet 20. april 2012 Jeg har også fått to og så tatt bukplastikk i den tro at jeg ikke skulle ha flere. Er nå 18+4 og mindre og strammere enn med de to første, men magen kommer den Fikk beskjed om at bukplastikken kunne vare bortkastet, men samtidig sa legen at fettet som var borte kom jo ikke igjen, og for min del sydde de sammen muskler, de vil også forbli sånn.........så kanskje man blir fortere seg selv igjen? Tiden vil vise. Akkurat nå er jeg spent på om alle strkkmerkene som ble skåret bort kommer igjen, det er kanskje det jeg er mest bekymret for, resten kan trenes bort igjen tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå