Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hei! Dere med flere barn, opplever dere at det er forskjell på svangerskapene ut fra kjønn? Jeg ar hørt så mange historier om dette, som feks. kvalm med gutt, ikke med jente osv...Jeg har hatt to nokså like svangerskap, det var samme kjønn. Så stemmer foreløpig hos meg. Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg har to gutter. Veldig like svangerskap, kvalm i noen FÅ dager (2-3), ellers frisk som bare det! Er gravid for 3 gang, vet ikke kjønn, men ganske likt de to forrige svangerskapene. Regner med det blir gutt denne gangen ogsÅ, men har ingen "følelse". Det er vel mest vanlig Å være kvalm lenge nÅr en fÅr jente...!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Det stemte ikke på meg! Første gangen var jeg konstankt kvalm og kasta opp i fire mnd. Andre gangen var jeg ikke kvalm en dag, men har alikevel to gutter:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Ulike svangerskap samme kjønn og de som var like ulike kjønn. 1kvalm som bare jente 2frisk som en fisk jente 3kvalm som bare gutt
tre håpefulle Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg har to tidligere svagerskap og er nå inne i mitt tredje. Jeg fikk gutt først Så jente Venter en jente nå! Jeg kan ikke si at det har vært noe forskjell, verken med form på mage eller noe annet.. Litt kvalme de første tre mnd hos alle tre. Jeg kastet opp ved et par tilfeller ved første mann, bare nesten oppkast ved de neste to, men kan ikke huske at det var så mye mer kvalme første gangen. Men forskjellen i slutten av svangerskapet vet jeg jo ikke. For første mann gikk vannet i uke 32. Nummer to fikk jeg dagen etter termin, og nå har jeg ikke kommet lenger enn 25. =)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Stemmer IKKE her. 2 vidt forskjellige sv skap = 2 gutter
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 He-he! Det viser seg altså å bare være tull at man reagerer forskjellig på gutte-og jentehormoner. Takk for svar, nå slipper jeg å tenke på det;) HI
mira82oslo Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 første gutt: veldig bra form gjennom hele sv.skapet. nr. to jente: Ikke i bra form, veldig kvalm de første 15 ukene, mye plaget med migrene. er 14 uker nå: ikke i form, kvalm..
Lykkelig g~g~j Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Her er var det 1 kvalm = gutt 2 enda mer kvalm = gutt 3 enda enda mer kvalm =? vet ikke enda, antar det er gutt! guttefamilie!
Gullunger Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Det er veldig individuelt det der. Men hos meg "stemte" faktisk det mytene sier... 3 gutter: litt kvalm frem til ca. uke 11/12. jente på vei: VELDIG kvalm til uke 15.
Gjøkeredet③ Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Aldri vært kvalm en dag i mine svangerskap, frisk og fin og alt det der. Snart 3 gutter Så myten stemmer på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå