Gå til innhold

Stellebord eller stellekommode?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plass til stellekommode men blir litt trangt og har kommer ikke til å ha den der når jeg ikke skal bruke den lenger.

 

Har begynt å tenke på at det er bedre med stellebord, enklere og billigere.

Men er det litt upraktisk når babyen blir større og tyngere så blir stellebord litt vakklete og ustødig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk for stellebord, rett og slett på grunn avplassen de tar.

Også liker jeg å stå i enden å skifte bleie.

 

Har aldri vent med til å stå med barnet sidelengs (men det er jo bare vane...)

 

Stallebordet vårt har vegg på ene siden og dusj på den andre, så vinglete er det ikke, selv om madamen er 13 kilo og 2 år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...