Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Har plass til stellekommode men blir litt trangt og har kommer ikke til å ha den der når jeg ikke skal bruke den lenger. Har begynt å tenke på at det er bedre med stellebord, enklere og billigere. Men er det litt upraktisk når babyen blir større og tyngere så blir stellebord litt vakklete og ustødig?
Igangpånr2 Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Vi gikk for stellebord, rett og slett på grunn avplassen de tar. Også liker jeg å stå i enden å skifte bleie. Har aldri vent med til å stå med barnet sidelengs (men det er jo bare vane...) Stallebordet vårt har vegg på ene siden og dusj på den andre, så vinglete er det ikke, selv om madamen er 13 kilo og 2 år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå