Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg bruker Cerazette minipille, som i følge pakningvedlegget skal hemme eggløsning i tillegg til de andre mini-pille-effektene.Tror nå for andre mnd på rad ganske sikkert at jeg har eggløsning, gjenkjenner det tydelig fra prevensjonsfrie perioder. Har tatt pillene riktig. Bør jeg være bekymret, eller vil pillens øvrige påvirkning av kroppen gjøre graviditet umulig likevel?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg får også følelsen av eggløsning noen dager i mnd. Selv om jeg har tatt den helt punktlig. Vet ikke hva det kommer av. Har sterke eggløsningssmerter til vanlig, så kan hende det ligger der. Jeg har også hatt peroder der jeg har vært fæl å glemme den, men har ikke fått eggløsning/mens(har ikke mens nå når jeg går på den), så tror ikke det det er så lett at det skjer om man glemmer en el flere piller(ikke at jeg går god for at det ok å glemme en pille eller tre).
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Cerazette er en P-pille, ikke minipille. Og jeg kjenner mange som er blitt gravid på cerazette, inkludert meg selv. Så hvis du ikke ammer, hadde jeg byttet til andre typer p-piller, og hvis du ammer, kan du bruke minipiller. Cerazette er en av de usikreste prevensjonsmidler som finnes.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Har også eggløsning(eggløsningssmerter) selv om jeg går på mercilon p-piller.kjenner det er slitsomt og irriterende, men har ikke blitt gravid på pillen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå