Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Hvis det blir oppdaget så store avvik at det er uforenelig med liv, hva er den absolutte grensen for å få utført abort?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Mener jeg fikk beskjed om at den lå på ca 20 uker da det var mistanker om problemer med mitt barn. Hvis mors liv står på spill er det ingen grense, men det blir jo en avveining om man utfører en abort eller om det blir en tidlig fødsel der man forsøker å redde barnet. Den grensen går vel rundt 24 uker.
Cat.68 Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg fødte vår gutt i Uke 23 ihvertfall. Så det kommer vel kanskje litt an på hvor sent feilen blir oppdaget. Men trur at rundt uke 13-14 går grensen kanskje for provosert abort og når du må føde.
TPK Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Jeg fikk beskjed om at det var i uke 22. Om det er fullgåtte uker de regner vet jeg ikke, da det heldigvis ikke ble aktuelt. Men fosteret må jo uansett fødes når du er så langt på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå