It's all about me Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Har aldri trent etter at jeg sluttet med gym etter videregående for 17 år siden. Er slank, har ikke et gram for mye, og magen er flat. Spiser i tilegg akkurat det jeg vil, når jeg vil og da også en del godis. Så sett er jeg heldig
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 En del klarer å holde seg slanke og se bra ut uten trening i en god del år, men de er sjelden egentlig sunne. Kroppen trenger å bli presset litt jevnlig for å oppretholde muskel og benmasse og for å holde kondisjonen ved like.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Det er en forskjell på å være slank, sunn og pen, og bare slank og pen.
håperpåvinterbarn Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Er slank, men det betyr ikke at jeg er sunn. Jeg burde trene, selv om magen er flat. Ryggen er dårlig grunnet for lite trening, Gud vet hva som foregår inni kroppen min.....jeg har dårlig samvittighet men dørstokkmila føles veldig lang. Spiser sunt, men innimellom for mye godteri. Har muligens høy forbrenning siden jeg ikke blir tjukk.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jeg er slank og sunn uten at jeg trener. Jeg liker å bevege meg til daglig, gå hit og dit så kroppen får rørt seg, men trener aldri. Spiser som regel det jeg har lyst på. Har sunn frokost, lunsj og middag og spiser aldri store porsjoner. Spiser godis når jeg har lyst på. Det går selvfølgelig fint an å være sunn uten å trene, så lenge man beveger seg til daglig.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 (endret) Nå er ikke det å være slank og se bra ut, ensbetydenne med å være sunn og i god form da. Jeg kjenner overvektige mennesker som er i mye bedre fysisk form enn slanke mennesker. Mn kan være sunn og i god form også sjøl om man har noen kilo for mye. Hvis man aldri trener, eller rører seg, men likevel er slank og pen, så er man nok ikke så sunn og i så veldig god form, sjøl om man gjerne trur det sjøl. Jeg er sjøl overvektig, men jeg trener for å holde meg i form, og er i fysisk bedre form enn mange av mine slanke venner. Som regel trener man for å holde seg i form da, fodi det er bra for helsa på flere måter, ikke bare for å bli slank.. Endret 18. april 2012 av Scania
kaklemor Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Er slanke, sunne og ser bra ut? Har ikke trent på årevis, og jeg har en slank og bra kropp :-) Kan vel være gener, matvaner osv.. I min familie er vi slanke.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Har aldri trent verken styrke eller kondisjon. Det mest sporty jeg gjør, er å gå fjellturer om sommeren. Beveger meg "normalt" til daglig, og spiser sunt. Godis kun på lørdag, men ikke hver lørdag heller. Har slank, normal/"pen" kropp. 41 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå