Gå til innhold

Hva oppbevarer dere barnetøy i på loftet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat tatt ned litt klær etter ungen min fra loftet for å få oversikt over hva vi egentlig har. Nummer to kommer i sommer:) Og da ser jeg at flere av klærne har fått hull, ser ut som møll/mus har spist på dem. Kjempekjedelig!! Klærne har vært oppbevart i store plastikk søppelsekker i 3 år...

Noen som har tips til hva jeg kan lagre klærne i for at de skal holde seg fine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er redd for det problemet selv når jeg skal pakke vekk tøy fra ungane.

Fikk et tips om å kjøpe plastbokser med lokk, foreks fra ikea / jysk .

Skrevet

Alt jeg lagrer hjemme på loftet til mine foreldre har jeg pakket i smartstore kasser fra clas ohlson. Koster litt, men er tette, stablevennlige og tåler en del.

Skrevet

Har klærne i oppbevaringsbokser i plast med lokk. Sånne får man kjøpt overalt. IKEA, Jysk, Europris, Skeidar, OBS, osv..

Skrevet

Huff, jeg har hatt klær på loftet i pappesker og sekker i 4 år, og kjenner at jeg gruer meg litt til å ta de ned å gå gjennom det! :(

Gjest mela<3
Skrevet

Jeg pakket alle klær ned i plastposer og så i pappesker i 2003. Tok de opp i 2010 og de var like fine. Luktet litt loft da, men det forsvant etter vask:)

Skrevet

Pakker bort i pappkasser. Er redd for at plastkasser skal bli for tett og fuktig.

Skrevet

Jeg har oppbevart alt i kjelleren, i plastbokser fra Ikea med lokk.

Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg kjøpe plastkasser med lokk. Maaange!

HI

Skrevet

Jeg har klærne i plastbokser fra europris på kottet i 2. etasje.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jepp, plastkasser med lokk fra Europris bruker vi og.

Skrevet

Store poser med glidelås fra Ikea.De er supre og plass til masse klær.

Skrevet

Plastkasser har vi det i. Småtøyet har jeg i ikke så veldig store kasser, og jeg har skrivd med sprittusj på utsiden med str på tøyet slik at det er enkelt når jeg skal ta det ned igjen. Når jeg skal bruke kassene til annet tøy så visker jeg ut teksten med negllakkfjerner og skriver nytt.

Gjør slikt med sesongtøy, sko og annet vi har opp og ned fra loftet innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...