Apple80 Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Jeg er 11+5 og venter veldig på å skulle kjenne at livmora kommer opp over "kanten". Men jeg har foreløpig ikke kjent noen hard kul. Betyr det at den ikke har kommet opp eller kan det være at jeg ikke kjenner det?
Drammensjente Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg kjente det rundt uke 12, men bare hvis jeg lå på helt flatt og hardt underlag. Det ble liksom en slags liten "bulk" rett ved den lave trusekanten om du skjønner hva jeg mener Er ikke alltid like lett å kjenne så tidlig selv om den er der.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Jeg kjente aldri livmoren min jeg. Jeg er godt polstret, og ikke visste jg hva jeg skulle kjenne etter. Kjente den heller ikke i uke 39.. Jm kjente den selvsagt hver gang, og hun viste hvor jeg skulle kjenne, men merket ikke noe forskjell.. Så det er faktisk mulig å ikke kjenne den. Den er jo mest sannsynlig kommet opp. Kjenner den heller ikke denne gangen, men vet jo at livmoren er over kanten.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Det er lettest å kjenne den om du ligger helt flatt og hardt. Legg deg på gulvet. Du kjenner den også bedre om morgenen før du har vært på do, når urinblæra er full. Lykke til, likte veldig godt å kose med lille klumpen da jeg var rundt 10-12 uker. Min gikk opp til navel i uke 12-13.
Elsa88 Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg har ikke klart å kjenne den. Jeg er 14+4 men jordmoren klarte godt å kjenne den i dag
hennipenni Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jeg kjente den rundt uke 11. Det var ingen tvil, for jeg var mye hardere rett over skambenet, iforhold til resten av magen Er ganske slank, så var lett å kjenne.
Solskinnsbolle Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Jeg kjente den for første gang for litt over en uke siden, ca slutten av uke 14/ beg av uke 15, da merket jeg plutselig en dag at det var som om jeg hadde en har kant i magen når jeg bøyde meg ned. Artig! Virket som om det skjedde over natta
Tutla Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Jeg kjenner det ganske godt ja :-) Ikke så godt polstret, og har kjent det siden uke 10/11. Men det skal sies at jeg er 3.gangs og har fått beskjed om at livmoren ligger høyt (noe som gjør at den kjennes tidligere). Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg den som en liten har kul/ball helt nede på magen. Og når jeg ligger på gulvet og leker med ungene (på magen) så kjennes det ut som om jeg ligger på en liten ball :-p
Lisse_01 Skrevet 18. april 2012 #9 Skrevet 18. april 2012 Vet ikke hvor jeg skal lete egentlig. Men jordmor fant den med en gang. Hun sa det beste er å ligge i sengen på morgenen før man tisser. Da er det lettest å kjenne den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå