Gå til innhold

Forelska men ulykkelig forelsket..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er dette mulig?

Har vært betatt av en jeg har begynt å jobbe sammen med i februar. å er bare blitt mer å mer betatt av han å i det siste så har jeg kanskje begynt å føle på det at jeg kanskje er forelsket i han. Vi er begge single og sjenerte er vi begge to. Jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe for å evnt drite meg ut her. For om det ikke er ønskelig med noe bekjentskap fra hans side utenom jobb så vil jeg ødlegge mye for meg selv om det sjer. å det river i meg å all min alenetid går til å høre triste sanger å tenke på han å dagdrømme om hvordan det kunne vært å blitt kjent med han ++

I startet var jeg helt i skyene å happy men nå er jeg virkelig bare neffor å aner ikke hva jeg skal gjøre lenger ;(

Gode råd for å gi hint om intresse men uten å ødlegge for seg selv mottas med stor TAKK! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo starte med å SNAKKE med han om dere jobber sammen? Helt vanlig å snakke med kollegaer. Blir dere bedre kjent kan du f.eks spørre om han vil bli med på en utepils en dag... :) Så får du ta det derfra. Og det skrives nedfor, ikke neffor..

Skrevet

Du kan for eksempel starte med å sette deg i nærheten av han i lunsjen, snakke litt med han, finne ut om dere har noen felles interesser. Om dere begge liker film, så kan du jo foreslå at dere skal se en film sammen. Men du trenger ikke å starte med å be han ut. Kontorflørt er ganske vanlig, så det å småflørte litt med han på jobb er en fin måte å sjekke farvannet på. Tull og tøys litt med han, smil og ønsk han "god morgen, trivelig å se noen som er så blid i dette været" eller "god ettermiddag, kos deg i sola". Sving innom han der han jobber om det faller seg naturlig og ta opp tråden fra en tidligere samtale. ( "Nå har jeg kommet på hva den forfatteren vi snakket om i går heter..." eller "hvordan gikk kampen i går?")

Da blir du litt bedre kjent med han, viser litt interesse og det faller seg mer naturlig å evt gå ut for en uforpliktende date om dere begge synes det er hyggelig å prate sammen. Husk at det er bare du som vet at du har andre følelser for han enn det å være en god kollega og en hyggelig venn. Det står ikke stempla i panna di at du synes han er fin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...