Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hva er deres erfaring? Eventuelle tips? Vet ikke helt om jeg tørr å begi meg ut på dette, jeg...
idasecret Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Jeg har tatt opp engelsk bare! Føler man får raskt svar og gode svar og veiledning fra læreren, dog for å gjennomføre må du være ekstremt strukturert! Jeg hadde planer om generell studiekompetanse, men begynte med ett fag for å se hvordan jeg klarte meg. Det blir bare med det ene faget, da jeg ikke er strukturert nok! Ville begynt med ett fag, hvis du er usikker:) Lykke til!:-)
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #3 Skrevet 18. april 2012 Takk for svar, hører gjerne fra flere :-) jeg må nesten ta hele om jeg skal føler jeg....motivasjonen er stor her jeg sitter uten jobb, og får ikke jobb. vet akkurat hva jeg vill bli, og hvordan jeg skal komme dit.... studiene videre tror jeg går veldug bra, for det er jo innenfor rett fagfelt, men almenne fag er jeg redd blir veldig tungt.... er jo noen år siden ungomsskolen, taper jeg mye på det? At jeg ikke husker så mye fra det mener jeg...,
idasecret Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 Engelsken er iallefall ikke veldig vanskelig, uansett hvor mye du husker!:-) Tror det kommer mye av seg selv når du begynner! Hvis du tar opp alle fagene, mener jeg du kan søke om stipend:-) Venninna mi har tatt alle fag og klarte seg veldig bra:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå