Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 F.eks basketsko? Er de forferdelig vonde? Har ikke tenkt å bruke dem som "hovedsko", men mer ekstrasko når vi skal på butikken osv.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Ja, og de er ikke gode å gå på. Liksom litt plastikaktige, og løse på en måte. Føler at det er juggel og liksomsko. Hadde heller lagt til 100kr til, og kjøpt noen fine på en skobutikk.
hysterika Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg har sko fra HM, de knallfine moccaskolettene de hadde før jul, de er kjempegode å gå på og fiiiine
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Enig med #2. Forferdelig kvalitet, jeg har prøvd flere typer, og angrer hver gang...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Vi har hatt noen gjennom årenes løp, og de har igrunn vært helt greie. Jeg har ikke forventet meg så mye av de, men ungene har vært fornøyde og de har tålt litt. Men det er mange dårlige sko der, så om vi skal ha noen sko derfra skal de prøves, ungene må gå litt rundt med de. (og det har alltid vært ungene som har mast på sko derfra, og de har andre sko i massevis)
TPK Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Jeg synes de er OK. Ikke gode å gå langt i, men det gjør jeg sjelden uansett. Synes de kan være litt små i størrelsen da.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 De jeg har prøvd har vært helt forferdelige. Stive, vonde, helt flate i sålen og grusomme på benet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå