Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 er det noe som er kjekt å ha? og er det også det man bruker om baby skal sove i samme seng som deg så man ikke skal rulle over eller har man noe eget til det? hilsen forvirret
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 For noen er ammepute gull verdt, mens for andre som meg var den bare i veien. Brukte den aldri undr amming, så sånn sett var den bortkastet. Men den er ekstrem god til å ha mellom bena nå i graviditet nr 2, for å avlaste bekken litt. Brukte den og mye som pute i senga om jeg skulle lese eller noe. Aldri hørt noe om at folk bruker den for at de ikke skal rulle over babyen, eller noe annet..
Vogndilla Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Det er nok ammemadrass du tenker på da ja. Men ammepute er også veldig kjekt, vi brukte vår masse, både til amming og til flaskemating
TPK Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg synes ammeputen var fantastisk, og skal ta den frem igjen nå til nr.2. Men brukte den på fanget når jeg ammet, det andre du tenker på er nok en ammemadrass, Det hadde jeg ikke, flyttet babyen over i sin egen seng etter amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå