Pix Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Her har vesla den siste uken vært lys våken midt på natta mellom 03 og 05. Hun får tenner, men før har hun bare vært urolig et par dager før tanna kommer. Hun bæsjer ikke mer heller som hun pleier. Men ser det er 2 på vei. Virker som hun gulper litt på kveldstid og nattestid som plager henne. Det kommer ingenting ut av munnen så jeg vet ikke hva det er. Kan det være noe slags magesyre? Vi har vært gjennom separasjonsangsten og den holder sikkert litt på enda, men hun er så god på dagen nå! Skjønner ikke helt denne våkentiden midt på natten. Vi kan ikke samsove heller, da hun blir illsinna. Så vi må stå opp en time til hun blir trøtt, melk også sove. Hun spiser til vanlig ikke på natta lenger. Noen med erfaring?
Prompeloff Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Snuppa har i perioder våketid på natta. Hun er 9mnd nå, og det har holdt på siden hun var rundt 6 mnd. Hun kan da f.eks våkne kl 1 og ligge å prate, synge og rope en times tid før hun sovner igjen. Hun gråter ikke , så jeg prøver å " ignorere" henne, men klarer selvfølgelig ikke og sovne før hun sover. Jeg aner ikke hvorfor de har denne våketiden, men noen sa engang at de ofte øver seg på ting de har lært. Jeg tror og at tannfrembrudd kan holde dem våken. Ihvertfall ser det slik ut for prinsessa vår.
Maitrollet Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Her har det ofte blitt våkentid på natten om han sover for lenge på dagen...
Pix Skrevet 18. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2012 Når hun var mindre (2-3 mmd) kunne hun prate og dulle med seg selv hvis hun var våken, men nå (7-8 mnd) er det grining med en gang. Hvis ikke hun skal hyle må jeg stå opp med henne. Hun sover også veldig variert på dagen (alt fra 1 time tilsammen til 3-4) men har ingen effekt på nattesøvn. Jaja, går forhåpentligvis over en gang i fremtiden:) Hun utvikler seg veldig på dagtid nå og er veldig aktiv så det gjør opp for tunge netter! Ho er så god:)
Prompeloff Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Jeg føler ikke at soving på dagen påvirker nattesøvnen her i gården, men så sover ikke snuppa all verden heller da. Som regel blir det halvannen time max på formiddagen og en halvtime på ettermiddagen. Da må det jobbes for å underholde henne før soving. Ja, vi får håpe det gir seg etterhvert. Drømmer om gode netter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå