Gå til innhold

Velger dere stelleveske til dere selv eller til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var koselig å ha en litt "barnslig" stelleveske, så man ser den er for barnet. Men så ser jeg andre velger sorte stellevesker som ligner på håndvesker.. hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet har uansett ingen glede av stellevesken. Det er en motesak som kvinnen bruker for å pynte seg.

Skrevet

hehe, det visste jeg ikke.. holder det ikke med håndvesken da altså..

Skrevet

Ikke tenkt over det, men det ble vel til meg selv, for den var samme stoff og farge som vognen, hører til vognen da.. Men greit med plass så.. Og babyen ser jo ikke den uansett...

Skrevet

Innsiden er til barnet, utsiden er for mor. :)

Skrevet

Valgte en mannen kan bruke uten å føle seg utilpass, den som matcher vogna (emmaljunga). Helt grei, men dyr (750 kr). Men så lenge mamma betalte er det ikke noe problem. Jeg er for gjerrig til å betale sånne summer for en veske.

Gjest stårma
Skrevet

Vi valgte en praktisk stelleveske som matcher vognen. Blir vel mest for min del siden den ser fin ut på vognen;) Bruker da ikke håndveske når jeg har stellebagen... men stellebagen er en stellebag så jeg ville ikke brukt den om jeg skulle dratt på butikken uten mini, den er ikke så fjong. Jeg synes det er viktigst at stellebagen er stor, romslig, praktisk og funksjonell, og dette var lett å finne i en som hørte til vognen

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Samme som :)

Tok den som fulgte med emmaljungavogna. Passet til oss begge, og svigermor betalte. 750 spenn for ei stelleveske, lissom?? Come on!

Skrevet

Har ikke født barnet enda. men det følgte med en sort til vogna. Brio happy duo.

Helt ok.

Og som ei over sier.

Lurt å tenke på å velge noe som mannen kan bruke uten å føle seg for feminin :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...