Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Ikke forkjølet, fin matlyst, men sover dårlig. Hva kan det være? Antydning til sår hals om natten, høres sånn ut når hun hoster. Er 17mnd. Synes det er skummelt med denne småfeberen.
soleia Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Kor lenge har dette vart? Her har ungane hatt feber fleire gonger der eg ikkje har visst akkurat kvifor. Om det er berre 3 - 4 dagar, og med så lite plager hadde eg sett det an eit par dagar til før eg kontakta lege.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Kom søndags kveld så det har ikke vart så lenge. Jeg har vel smittet henne da med min luftveisinfeksjon og feber:( hører på hosten hennes nå, at hun er sår i halsen stakar ... det er vel sånn det er ja..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Se an allmenntilstanden, er du bekymret kontakter du fastlege. Synes ikke det er rett at feberen skal ligge over 38 i flere dager på et barn. Dersom det er infeksjon er det best å få orden på det, slik at det ikke utvikler seg til noe mer alvorlig. Hilsen sykepleier
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Hun gikk på pencilinkur rett før påsken og ut i påsken. Da hadde hun nemlig hatt sånn feber i over en uke og legen synes hun burde bli kvitt det nå. Veldig rød og sår hals og litt betent i ene øret. Er det ikke rart om det samme er tilbake allerede? Blir GAL av sykdom:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå