Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 har valgt å tilgi og fortsette men med terapi. Men hvordan klare å stole på han?
min<3 Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg har vanskelig for å tro at man noen gang kan gjøre det 100%
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Du kjenner han vel? De fleste som har en utro mann finner jo ut av dette selv, fordi de kjenner sin mann. De vet som regel bedre enn han hva som lå bak, og hva som er årsaken. Du vet sikkert allerede nå i ditt stille sinn om han var forelsket i en annen, om han ligger rundt eller om han var forbanna på deg, frustrert over livet, eller om han ikke lenger var glad i deg. Du vet sikkert også allerde nå om han er en notorisk utro person som stadig er ute med snabben eller om han er verdt å satse på.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Signerer Jeg har vanskelig for å tro at man noen gang kan gjøre det 100% SIgnerer # 2. Samtidig som det er erfaringsmessig bevisst at utro menn som blir tilgitt uten å måtte jobbe mye for det, har mye lavere terskel for senere utroskap enn de hadde den første gangen de pulte på en annen. Så jeg forstår at det er vanskelig å stole på en mann etter noe sånt, siden risikoen for gjentagelse faktisk er ganske stor.
Gjest yrild Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Dere må jo finne ut av hva som trigget utroskapen...? Jeg hadde nok klart å tilgi min mann hvis vi hadde sklidd veldig fra hverandre, kranglet mye etc etc og at han i en slags desperasjon hadde tydd til en annen dame, men hvis vi i det gitte tidsrommet var tilsynelatende lykkelige hadde jeg slitt mer...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Det kommer vel egentlig an på hva som skjedde, hvordan og hvorfor. Og hvordan den utro parten oppfører seg i ettertid. Men jeg tror (eller vet, siden eksen min var utro mot meg, og jeg tilga i første omgang) at det er svært vanskelig. For noen- inkludert meg selv- er det umulig, og det ender med at man går fra hverandre til slutt likevel. Men hvis man virkelig bestemmer seg for å fortsette å være sammen, må man nesten VELGE å stole på den andre. For mangel på tillit er døden for et forhold.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Det kommer vel egentlig an på hva som skjedde, hvordan og hvorfor. Og hvordan den utro parten oppfører seg i ettertid. Men jeg tror (eller vet, siden eksen min var utro mot meg, og jeg tilga i første omgang) at det er svært vanskelig. For noen- inkludert meg selv- er det umulig, og det ender med at man går fra hverandre til slutt likevel. Men hvis man virkelig bestemmer seg for å fortsette å være sammen, må man nesten VELGE å stole på den andre. For mangel på tillit er døden for et forhold.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Jaha, der kom det to ganger. Ikke meningen.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Du må bare ta et valg og bestemme deg for det. Jeg tok det valget for 4 år siden, men han hadde ikke sex med noen andre, men flørtet over en lengre periode + møtte henne 1 gang og klinte med henne. Det er tider og stunder tankene dukker opp, men heldigvis går det fort over. Jeg vet at han ikke er notorisk utro, han har ingenting å skjule for meg nå, det vet jeg. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om det var sex i bildet, synes det var vanskelig bare å lese alle meldinger osv de sendte til hverandre + samtaler på msn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå