Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 eller er det stort sett sosionomer som jobber der?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 eller er det stort sett sosionomer som jobber der? der jeg jobber er det stort sett sosionomer og barnevernspedagoger på kommunal side og velferdsvitere, statsvitere og sosiologer på kommunal side. på begge sider er det jurister og økonomer. hva tenker du at du vil jobbe med på nav som vernepleier?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 kom over en ledig stilling som rettleiar... men med tanke på at det ikke helt er vernepleiernes felt så er jeg litt usikker på om det i det hele tatt er verdt å søke... derfor jeg lurte...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Jeg jobber i NAV og deltar på ansettelser som tillitsvalgt. Vi får alltid mange søkere og går gjennom hvem som skal kalles inn til intervju. Sykepleiere, vernepleiere og lærere pleier å være representerte som søkere, men blir ikke kallet inn til intervju med mindre de har svært relevant erfaring.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 takk for svar =) da får det bli med tanken og heller se om det dukker opp andre, mer relevante jobber ..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Det spørs vel hvor du søker tenker jeg.. Jeg er selv sykepleier og skal snart begynne i jobb som førstekonsulent ved nav kontaktsenter... Så umulig er det absolutt ikke, men her jeg bor er det mangel på arbeidskraft så er nok derfor det er "lett" å få jobb for folk med andre utdanninger enn man tradisjonelt finner på nav...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 takk for svar =) da får det bli med tanken og heller se om det dukker opp andre, mer relevante jobber .. du må jo søke. du taper jo ingen ting på å søke. men søker du ikke, så risikerer du å miste en jobb
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 sendte en søknad jeg =) er jo som et par dere sa; får ihvertfall ikke jobb uten å prøve =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå