Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Er akkurat 41 uker og var på overtidskontroll på sykehuset. Der fikk lege inn to fingre, med godvilje. Hun mente at det var begynt å modnes, men ikke så fryktelig mye. Hun strippet og var ganske hardhendt. Dette var i tre tiden i ettermiddag. Jeg har sluttet å blø og nå kommer det korte tak i korsrygg og nederst i magen. Kjennes ut som bekkenet og skambeinet skal sprekke! Vil ikke si det er regelmessig og varer kanskje i 35sekunder. Er det vanlig med smerter etter røskingen? Er andregangs men første gang jeg blir strippet.
It's all about me Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Det er for å få smerter man blir strippet. Så det du kjenner er da bare gode tegn. Selv gikk det knappe halvtimen etter stripping før jeg gaulet høyt.....men hadde fått modningskapsel noen timer før det igjen som også gjorde sitt.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Ja, det er vanlig med ubehag og smerter etter stripping, ihvertfall om strippingen har effekt Du får trøste deg med at nå ha kroppen reagert, kanskje er babyen snart på vei. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå