Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Noen som kan anbefale en god krem for eksem, som ikke koster skjorta og som ikke er full av dritt og parabener. Har prøvd litt forskjellige og de fleste har jo litt "dritt" i seg, men skulle nå gjerne funnet en som var uten og som funket.
2 hjertegull :) Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hvis ditt apotek fører Avene Trixera (?), så anbefaler jeg den. Her har de desverre sluttet med den, så Aderma Exomega er den som funker best nå. Hva de har i seg og ikke vet jeg ikke, det får du i så fall undersøke selv Det er jo en jungel av kremer der ute, så lykke til i jakten!
Ziiona Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Om du er plaget av siden, gå til legen å få resept på en salve som heter elocon. Veldig god, og veldig effektiv!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Aderma exomega har jeg prøvd og frøkna blir rødnuppete over hele kroppen. Den andre har jeg ikke hørt om, skal sjekke om apoteket her har den. Vi bruker apolar når det blomstrer for fult. Den kremen som man får på resept-elcon (eller hva det var) er det en kortison krem? HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Vi bruker Aderma Exomaga som hovedkrem. Som sløsekrem, den vi pøser på tørre områder og fråtser i er Decubal, det er flere decubalkremer, noen er fetere enn andre. Bruker også litt av kremen som heter Dexem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå