Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Fikk nylig et stort glassfat i gave, ca 50 cm i diameter. Kunne tenkt meg å henge det på veggen (som er av gips). Hva henger jeg det opp med for å være sikker på at det henger trygt, samtidig som det ser fint ut?
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Du trenger Tallerken stativ som man henger på veggen Får som regel tak i dette på hobbybutikker, også på noen interiørbutikker
tyr82 Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Glasmagasinet har bare sånne som henger ut, om de vil ha de som bare synes bittelitt som henger helt inntil må du et annet sted. Vet de har på Jernia (i hvert fall de store jerniaene). Men de som henger ut mener jeg at de er av plast og du ser de i underkant, fatet hviler oppå og blir skrått ut fra veggen. Med de som synes litt, mener jeg at du ser fire små "armer" som holder fatet oppe og nede og fatet henger inntil veggen. Den første funker også om fatet ikke er dypt, den andre bare med ganske flate fat. Jeg har to Stenige Slott fat (38cm) i nr 2. Om du vil kan jeg poste bilde etterpå. Er ikke helt sikker på hva du trenger for å henge den trygt i en gips-vegg, men ettersom hvor tungt fatet er så kan det holde med vanlig skrue som er litt lang (det har jeg på mitt som er lite).. Eller så trenger du en gips-skrue som du får på jernia/monter/maxbo etc tror jeg. Spør uansett et slikt sted så får du rett
AdrenaLine Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Glasmagasinet i Oslo har også de som henger helt inntil. Men vårt fat (med samme diameter) vil ikke henge i det, lurer på om det er for tungt og dermed tøyer stålfjærene for mye
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Takk for svar, kan du som tilbld det poste bilde?
tyr82 Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Jeg ser på bildet at den synes bak. Det har jeg faktisk ikke lagt merke til, så det synes ikke fra sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå