Gå til innhold

Tips om kjærringråd fra de erfarne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har prøvd kjerringråd som har funket ? Jeg vet at du må være moden for det. Og jeg takker alle som svarer meg :)

Er det noen som har prøvd klyster, laktose, duphalac eller noe slikt ? Har det hatt effekt og hvordan har dere brukt det ?

Jeg har hvert plaget med mye nå og er enormt sliten så jeg vil bare prøve å få ut prinsessa :)

Endret av førstegangs-gravid
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i gården tok jeg bringebærkapsler, sprang trapper, hadde sex i mange runder, spiste rå kanel. Turde ikke å prøve lakserende midler, men etter en runde med "self-pleasing" gikk vannet i rett etter orgasmen.

Skrevet

Sist sv.skap tok jeg bringebærkapsler (til modning) gikk med 2-3 cm i flerne uker. å prøvde klyster. men det funka ikke. tok to spiseskjeer lakserolja, morningen etter våknet jeg med rier =)

Tar bringerbærblad kapsler denne gangen og.. Tar akupunktur. Men vet ikke hvor moden jeg er.. skal på føden på tirsdag for å sjekke. for jeg skal bli satt i gang om 8 dager.

Det skal hjelpe å ha sex. Sperm har i seg det som modningspillene har for igangsetting. Så kjør på ;) Det sies at man kan prøve å massere nippler i en time, stoppe når man får rie og fortsette slik til det tar seg sjøl. men enormt med jobbing sikkert..

Skrevet

Turer (i sakte tempo), sex og modningsakupunktur prøvde jeg...Fødte 5 dager over termin. Aner ikke hva som gjorde utslaget da...

Skrevet

Med førstemann prøvde jeg mange kjerringråd; gikk lange turer, sex, spiste bringebærkapsler, drakk kanel, gikk/løp trapper, kjørte i dumpete vei etc, baby kom tre dager over termin. Med nr to gjorde jeg ingen ting for hadde termin i starten av januar og ville ikke ha han ut før over nyttår. Fikk omgangssyke og spydde masse 2. juledag, fikk kraftige kynnere og natten etter startet riene, baby født 8 dager før termin.

Skrevet

Jeg var i sånn salong og vokset leggene, og senere samme dag startet riene, 11 dager før termin. I ettertid har jeg lest at det faktisk ikke er anbefalt å vokse når man er gravid nettopp fordi det kan utløse rier. Men det gjør jo ingenting så lenge man er innenfor termin. Så jeg fødte med glatte legger :)

Skrevet (endret)

Takk for alle svar:) er så godt å få hjelp av dere erfarne.

I natt har jeg hatt sengekos med mannen og da hadde han hvert inne i meg i ca. 5-6 min når han ble tømt så hadde jeg fotene oppe i ca. 10-15 min som fødeoppskriften sier (sex oppskriften for å føde). I mens jeg var i denne posisjonen holdte jeg på med brystvortstimulering det vil si i ca. 10-15 min. Så hadde vi sex engang til og da gjorde vi det samme. Jeg dusjet deretter og når jeg skulle prøve å sove hadde jeg mensmurringer nederst i ryggen men de hadde jeg tidligere bare konstant men den gangen kom det i tak, det varte ca. 20 sek og begynte igjen etter 1 min og det gjorde veldiiig vondt og da var jeg sikker på at dette ikke var kynnere. Jeg må også nevne at jeg hadde litt løsere mage i natt før sex og bryststimulering men når jeg sto opp i morgen var alt over :s er bare veldig sliten og føler litt ubehag i korsryggen men ikke vondt som i natt. Er det noen som har opplevd dette ?

Endret av førstegangs-gravid
Skrevet

Takk for alle svar:) er så godt å få hjelp av dere erfarne.

I natt har jeg hatt sengekos med mannen og da hadde han hvert inne i meg i ca. 5-6 min når han ble tømt så hadde jeg fotene oppe i ca. 10-15 min som fødeoppskriften sier (sex oppskriften for å føde). I mens jeg var i denne posisjonen holdte jeg på med brystvortstimulering det vil si i ca. 10-15 min. Så hadde vi sex engang til og da gjorde vi det samme. Jeg dusjet deretter og når jeg skulle prøve å sove hadde jeg mensmurringer nederst i ryggen men de hadde jeg tidligere bare konstant men den gangen kom det i tak, det varte ca. 20 sek og begynte igjen etter 1 min og det gjorde veldiiig vondt og da var jeg sikker på at dette ikke var kynnere. Jeg må også nevne at jeg hadde litt løsere mage i natt før sex og bryststimulering men når jeg sto opp i morgen var alt over :s er bare veldig sliten og føler litt ubehag i korsryggen men ikke vondt som i natt. Er det noen som har opplevd dette ?

prøvde samme oppskrift på laurdag, men berre en omgang. Ca en time etter fikk eg smerter i korsryggen. Dei tre neste timane hadde eg konstante smerter med uregelmessige rier (trur iallefall det var rier). var nokdo sikker på at det var i gang, og tenkte eg måtte prøve å sove for å samle litt krefter. var rimelig skuffa når eg eg vakna nokre timer seinare uten smerter, og har fortsstt ikkje hatt noko meir no tre dagar etter. Dei tre timane med smerter var utrulig intense, så nå tør eg ikkje å prøve å sette det i gang med sex lenger..

Skrevet

Jeg hadde rier trodde jeg virkelig det var noe helt annet enn kynnere men så tenkte jeg idag kan det være maserier vi har hatt ?

Skrevet

Ja, har hatt litt av det før, og når eg har beskreve det til jordmor, har ho ment det var masrier. Men dersom eg kun får masrier av sex, så er det ikkje verdt det.. Men om det kunne satt i gang meir, så...

Skrevet

Ja, har hatt litt av det før, og når eg har beskreve det til jordmor, har ho ment det var masrier. Men dersom eg kun får masrier av sex, så er det ikkje verdt det.. Men om det kunne satt i gang meir, så...

ja det kan godt hende, men jeg vil nok bli ferdig nå er alt for sliten skal på fastlegen i morgen og da skal jeg nevne dette til henne så får jeg oppdatert her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...