Underveis --> Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg trenger å stramme opp kroppen! Føler meg som en geleklump etter fødsel (nr 2 kom for 2 med siden), og siden jeg ikke er noe glad i å trene, og ikke kan så mye om det, så vurderer jeg personlig trener. Er det verd det? Det koster jo unektelig en del penger (tilbudet er 6000,- for 10 timer). Noen som har hatt PT og kan fortelle litt om det?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hvis du har god råd er det noe du kan få mye ut av, men om det betyr dårlig økonomi i hverdagen er det en luksus du kan klare deg uten.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg fikk ti timer i julegave. Du får trent skikkelig, men hvis du ikke er flink til å trene ellers, er det kanskje ikke noe vits i. Ti timer går fort! Men du lærer å trene riktig, noe som er spesielt viktig etter fødsel. Du bør også tenke deg om hvorvidt du får tid til å trene før du setter i gang. Jeg angrer litt, for jeg kommer meg for sjelden på trening pga mye syk baby og to andre barn i tillegg. Men hvis du kan trene om kvelden (orker) og ikke er avhengig av barnepassen, er det sikkert lettere.
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Det kommer nok også veldig an på hvilken PT du "kjøper". Har du en dyktig PT kan du få veldig gode resultater, selv om det selvfølgelig er du som må gjøre jobben selv dersom du ikke har trent så mye så kan dette virkelig være en kick start. Du kan selv velge hvor lang periode du vil fordele timene utover, kanskje mer hyppig i begynnelsen mens du legger inn flere egentreninger etterhvert. Du bør absolutt få mye mer enn at noen gir deg etopplegg og lærer deg hvordan du skal trene. En PT skal motivere deg, følge deg opp og ta deg litt i nakken. Tenk ut spesifikt mål slik at du da kan se resultatene opp mot målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå