Gå til innhold

Hvordan oppdage klamydia??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos mannen?han har så vondt nederst i magen,er det et tegn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen og ta en test!

Skrevet

Når min hadde vondt nederst i magen var det nyresten :) så det kan vel være så mangt.

Aner forøvrig ikke åssen klamydia utarter seg hos menn

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Såvidt jeg vet må du til legen og teste deg (eller mannen da). Man trenger ikke ha noen symptomer i det hele tatt, men jeg mener det er svie når man tisser som er et hovedsymptom.

Smerter i magen ville jeg uansett gått til legen med.

Skrevet

Ja,men han vil ikke,tenkte kansje det kunne være klamydia eller urinveisinfeksjon pga stram lukt når han har vært på do.

Skrevet

Ta en urinprøve, så kan du levere den på legekontoret for han. Dere får raskt svar på om de ser noe på den:)

Skrevet

Dette kan like gjerne være en urinveisinfeksjon, og da bør han komme seg til lege slik at det ikke utvikler seg til nyrebekkenbetennelse.

Mannen min fikk uv da han var yngre, og det var ikke kjekt:-(

Skrevet

Urinveisinfeksjon, nyresten, prostataproblemer- vanskelig å si. Han må få seg en sjekk.

Skrevet

Mener jeg har hørt at det er kommet hjemmetester for klamydia?

Det er i allefall hjemmetester for urinveisinfeksjon.. Så du kan jo spørre på apoteket.. Hvis de er negativ, og det ikke går over, så bør han vel ta seg en tur til legen, om han vil eller ikke..

DU kan jo teste deg for klamydia, det er jo ganske smittsomt. Hvis du har det, så har sikkert han også. Det er vel få symptomer på det, og kan føre til at man blir steril, så det bør behandles rimelig kjappt.

Skrevet

Steril er ingen av oss heldigvis:)får jeg er blitt smelt på tjukka:))

Skrevet

Flertallet har faktisk ikke symptomer på klamydia (enda færre kvinner enn menn, og kvinner smittes lettere, så er han smitta, er sannsynligvis du også det). Hjemmetestene anbefales ikke - er dyre, tar tid og gir ikke nødvendigvis svaret. Er han smittet må han dessuten behandles, og jeg tviler på at han får behandling av en lege uten at legen selv får tatt prøven. Send mannen til legen du, det kan være så mangt. Lykke til!

Skrevet

Steril er ingen av oss heldigvis:)får jeg er blitt smelt på tjukka:))

Hehe, det er jo flott da! :) Men jeg mente at ubehandlet kan det føre til at man blir steril, så om han har det, bør han behandles, og du også. Har du undersøkt om det er noen risiko (for barnet) å føde med klamydia?

Har du eller han vært utro siden det er et tema, eller kanskje dere bare nylig har blitt sammen? Nå har jeg vært lenge i mitt forhold, så jeg ville blitt skeptisk om mannen plutselig hadde klamydia! :)

Skrevet

Håper inderlig ikke han har vært utro.jeg har ikke vært,han har aldri skjekka seg,derfor tanken streifa meg.men de har jo tatt urinprøve av meg i forbindelse med at jeg er gravid,og de har ikke nevnt no der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...