Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Er det normalt at folk ikke gratulerer når de får vite at man skal ha barn igjen?? Har opplevd det hos mange denne gangen. Synes det er uhøflig å ikke gratulere jeg, og komme med kommentarer som at "heldigvis ikke jeg som skal ta vare på ungen, hvordan skal det gå, det er galskap å få de så tett" osv...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Jeg har valgt en gang å ikke gratulere en venninne med graviditet. Jeg valgte også å holde munnen lukket og å ikke komme med negative kommentarer, men med allerede 5 barn i et turbulent forhold med alkohol, barnevern, manglende bopel osv. så valgte jeg å ikke si noe for jeg syns det var fullstendig galskap å bringe nok et barn inn i galskapen deres.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Nå er ikke situasjonen vår slik, og skjønner ikke hvorfor folk reagerer slik!! Vi har to barn, både jeg og mannen min har stabil inntekt, høyskoleutdanning, et stabilt og godt samliv. Barna blir tett i alder, men det er vel ingen grunn til å reagere så negativt..Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå