Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Litt pinlig det her, men så lenge jeg husker å huke av for anonym så skal det vel gå bra, ingen som skal klare å kjenne meg igjen iallfall Mannen min vil alltid bli ronket, og han vil at jeg skal ta kontrollen over han, gjerne straffe han litt. Det vil han HVER bidige gang. Jeg prøver å hinte om at det kanskje går an å prøve noe annet, har tatt de opp når vi ikke har hatt sex, men neida, hver gang ber han meg om å gjøre dette, og jeg vil jo ikke ødelegge stemningen. Jeg ønsker gjerne samleie, og de gangene det skal skje må jeg be om det, istedefor at dette er normalen for han. Synes det er rart at en gutt ikke skulle ønske det på en måte. Og når vi har samleie så må nesten alltid jeg være på toppen eller i en ubehagelig stilling ettersom han tydeligvis ikke får helt til 69 stillingen. Og blir jeg ferdig før han så går han ut og vil jeg skal avslutte med hånden. Nå i det siste har unnskyldnignen vært at han ikke vet hvor kondomene har blitt av (bruker det som eneste prevansjon siden det blir så sjelden vi gjør slikt uansett, da unngår jeg plager med evt ppiller osv, og han sier han ikke merker spesielt forskjell så helt greit for han...) Og jeg kunne godt tenkt meg å bli dominert eller prøvd noe annet, alt annet enn det vi gjør hver eneste gang, men tydeligvis så tenner han bare på "en" ting noe som er frustrerende. Og frustrerende at han som er verdens snilleste ikke klager å se at jeg har andre behov enn han i senga, selv om han egentlig vet at jeg synes det vi gjør er kjedelig. Det eneste vi har prøvd uten om var litt mer kinky ting som jeg syntes bare var ekkelt men prøvde det siden han likte det, men ble med den ene gangen. Sier ofte at han vil ta meg baikfra, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt at det da må være rette hullet for analsex nekter jeg, men irriterer meg grønn over at han sier dette om og om igjen og kommer bakfra meg og jokker seg på meg (ikke i sexsituasjon men når vi er aleine på kjøkkenet el). Ender opp med at vi nå sikkert ikke har gjort noe på to mnd... vannligvis er det action maks en eller to ganger per mnd. Ellers unngår jeg å bli fysisk med han for er redd for at det fører til sex som jeg ikke orker. Flere som opplever det samme?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Min mann ønsker kun at jeg skal være oppå (ri). Det finner jeg ganske kjedelig i lengden, men jeg har sagt det til han. Det er ok at jeg kan begynne oppå først siden han er såpass stor og jeg ganske så trang (blir mindre vondt for meg når jeg kan styre), men jeg har gitt beskjed om at jeg ikke orker å ha sex i samme stillinga hver gang. Jeg har snakket med han, og bedd han ta mer initativ til sex, og gjerne i andre stillinger som kan være gode for meg også. Så innimellom så glimter han til Jeg anbefaler igrunn bare at du snakker med mannen din. Sier det som det er, at du er lei av sex på samme måten hver bidige gang. Kanskje du kan komme med forslag til hva du vil? Jeg finner det forresten mye enklere å snakke om slikt etter vi har funnet senga og lyset er slukket (når vi bare ligger der uten å gjøre noe, kun snakker). Da faller samtalen litt mer fritt enn om vi sitter ansikt til ansikt på stua Si det til han, men på en pen måte! Lykke til!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Du er nødt til å snakke med ham. Skikkelig. Det er ikke riktig at det bare er han som skal få det slik han liker det. Man må gi og ta. Tydelig at dette med runking er en slags fetisj eller noe slikt for ham, og det er jo helt greit. Men da må jo han også kunne møte deg i noen av dine fantasier og fetisjer også.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 vi har også noe ulike ønsker. ikke så mye som dere, men noe. men vi prøver å bruke de ulikhetene til å glede hverandre, fremfor å forvente at det skal skje. så når han plutselig overasker meg med å ville ha sex midt på dagen, der han river av klærne mine - så blir jeg veldig glad. for det tenner jeg på. også kan jeg gjøre det samme mot han, med hans ønsker. stort sett har vi helt vanlig sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå