Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Er det noen her som har hatt praksisplass på sykehus? Hvordan gikk dere fram for å få den, gikk dere direkte til de forskjellige avdelingene å spurte? Jeg har sendt mail til ahus, for noen mnd siden - ingen respons.... Trenger sårt praksisplass på sykehus.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Er du student? Da tar du det gjennom høgskolen din og det opplegget som føres der.
Gjest Lindus :) med Jesper 1pp Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Det kommer jo helt ann på hvordan kompetanse du her i utgangspunktet, og hva du ønsker mer erfaring på. ønsker du praksis som ufaglært eller assistent, så vil jeg tro det er vanskelig å få praksisplass. Men er du helsefagarbeiderlærling, sykepleierstudent, medisinstudent, ambulansefaglærling eller noe annet relevant for sykehus, så vil jeg tro du kan ha gode sjanser for å få praksis på sykehus. Uansett tror jeg det er viktig å ta kontakt direkte med avdelingsleder på den avdelingen du ønsker praksisplass. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Nei, jeg er ikke student. Ble utdannet for vel 10 år siden og må få meg praksis via dette yrket da jeg vil gjenoppta det. HI
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Det er helsesekretær det dreier seg om. HI
NormaJean Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Har du fulgt opp denne mailen på noen måte? Ringt, sendt ny mail, møtt opp personlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå