Gå til innhold

Ferie og deltidsjobbing


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i gradert permisjon og jobber 50%. Som hovedregel jobber jeg man, tirs og tors. Dersom det er noe spesielt; kurs på jobben som jeg må være med på eller noe privat kan jeg endre på dagene. Jeg hadde fri dagene før påskeferien. Her er mandagen, tirsdagen og onsdagen før påske vanlige arbeidsdager.

 

Hva tror dere: bruker jeg 3 eller 2 feriedager? Det er vel 2 siden jeg vanligvis ikke jobber onsdager?

 

Vil spørre på jobben for sikkerhetskyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2, du jobber jo ikke onsdager.

Skrevet

Hvis du regner enkeltdager av din ferie har du brukt 2 av totalt 12,5 dag ferie (Hvis du har 5 ukers ferie)

 

Hvis de regner det som 3 dager har du "jobbet" for mye den uken og kan ta det ut en annen uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...