Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg er i gradert permisjon og jobber 50%. Som hovedregel jobber jeg man, tirs og tors. Dersom det er noe spesielt; kurs på jobben som jeg må være med på eller noe privat kan jeg endre på dagene. Jeg hadde fri dagene før påskeferien. Her er mandagen, tirsdagen og onsdagen før påske vanlige arbeidsdager. Hva tror dere: bruker jeg 3 eller 2 feriedager? Det er vel 2 siden jeg vanligvis ikke jobber onsdager? Vil spørre på jobben for sikkerhetskyld.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Hvis du regner enkeltdager av din ferie har du brukt 2 av totalt 12,5 dag ferie (Hvis du har 5 ukers ferie) Hvis de regner det som 3 dager har du "jobbet" for mye den uken og kan ta det ut en annen uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå