Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 ....vil gjerne høre andres erfaring med å få nr. 3! Jeg har en på snart 4 og en på snart 2 og termin med nr 3 i disse dager. Spent på hvordan det blir! Vil gjerne ha tid til alle og samtidig kose meg masse m babyen! Har en flott mann, men han jobber mye. De to største går i bhg. En ting til, er at alle soverommene ligger veldig tett, og jeg er redd for at de to største våkner når lille våkner på natten og at alle vil opp i sengen vår. Noe som ikke er aktuelt! Har bare en 1.60 seng. Men om mannen skal påmjobb og er sliten og det blir masse styr.... Ser for meg 3 skrikende unger :-/ minste skal sove på våres rom. Nå får de egentlig ikke lov å komme opp i vår seng på natten, det er bare når de er syke. Men akkurat nå er de på ferie hos farmoren sin som bor langt unna, og hun har begge oppi sengen sin. Hurra! Sjakktrekk sånn rett før termin.... Dele erfaringer m meg?
It's all about me Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Du beskriver vår situasjon for noen år siden, nesten ned til detalj. Den første tiden var selvfølgelig litt slitsom, men vi slapp unna all sjalusi og at babyen vekte eldre søsken. Sånn i det hele var det å få nummer tre mye lettere enn da nummer 2 kom. Alt gikk seg til lettere og storesøsknene så gleden tidligere. Nå er det 2, 3.5 og 6 år og er verdens beste venner, lekekamerater og bryter-motstandere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå