Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Kan ikke noe for at jeg blir litt lei meg på hans vegne, når jeg leser at folk i salen ler høylytt av han... Nei, jeg støtter overhodet ikke det han har gjort, og jeg er av de som synes det er urettferdig at det skal tas så mye hensyn til han etter det han har gjort. Hvor var rettferdigheten til alle de han drepte/skadet? Men.. det at han blir ledd av mens han snakker om noe han tror på... det vekker så sterke minner fra min egen barndom, hvor jeg selv opplevde dette - og ble mye mobbet. Vondt følelse..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Å herregud!!!!!!!!! Gå og legg deg. Din barndom har ingenting med dette å gjøre.
Kosemosepose Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Det er fælt å bli ledd av, og det gjør meg trist at du opplevde det. Men Breivik tror jeg ikke vi trenger bekymre oss for - han er nok forberedt på reaksjoner, og er nok så fastsatt i sitt verdensbilde at han ikke lar det bekymre seg. Han har jo også dessverre mange meningsfeller, og det er dem han taler til. Glad det ikke er tv-overføring av hans innlegg, hans skrudde synspunkter har fått nok oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Å herregud!!!!!!!!! GÅ og legg deg. Din barndom har ingenting med dette Å gjøre. GÅ og legg deg selv du!! Selvfølgelig har denne saken ikke noe med min barndom Å gjøre! MÅ vel fÅ lov til Å ytre mine tanker okke som?? Synes det er fælt Å ha den minste sympati for denne fyren, men sÅ vet jeg jo ogsÅ hvor det kommer fra.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Å herregud!!!!!!!!! GÅ og legg deg. Din barndom har ingenting med dette Å gjøre. GÅ og legg deg selv du!! Selvfølgelig har denne saken ikke noe med min barndom Å gjøre! MÅ vel fÅ lov til Å ytre mine tanker okke som?? Synes det er fælt Å ha den minste sympati for denne fyren, men sÅ vet jeg jo ogsÅ hvor det kommer fra. Du har mistet perspektiv. Hadde du vært lenket til rullestol pga skudd i ryggmargen tror jeg ikke du hadde hatt sympati. I USA hadde han blitt henrettet. Det verst tenkelige han opplever her er litt smil og latter. La de le!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Å herregud!!!!!!!!! GÅ og legg deg. Din barndom har ingenting med dette Å gjøre. GÅ og legg deg selv du!! Selvfølgelig har denne saken ikke noe med min barndom Å gjøre! MÅ vel fÅ lov til Å ytre mine tanker okke som?? Synes det er fælt Å ha den minste sympati for denne fyren, men sÅ vet jeg jo ogsÅ hvor det kommer fra. Du har mistet perspektiv. Hadde du vært lenket til rullestol pga skudd i ryggmargen tror jeg ikke du hadde hatt sympati. I USA hadde han blitt henrettet. Det verst tenkelige han opplever her er litt smil og latter. La de le!! Jeg har ikke mistet perspektiv nei. Sitter og leser hva som skjer i rettsaken. Noe minner meg om noe vondt jeg har opplevd selv. Kan jo selvfølgelig ikke sammenlignes med Å bli skutt pÅ, men dette var ille nok for meg da det holdt pÅ, og som fortsatt gjør vondt mange År etterpÅ. Jeg kan ikke uttale meg om hypotetiske spørsmÅl.. Jeg delte bare noen tanker jeg hadde...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Om det er noen som har mobbet her så må det være han som sto over dem med gevær og pistoler og lo mens han skøt vennene deres i hodet. Hvem lo av hvem her?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Det er fælt å bli ledd av, og det gjør meg trist at du opplevde det. Men Breivik tror jeg ikke vi trenger bekymre oss for - han er nok forberedt på reaksjoner, og er nok så fastsatt i sitt verdensbilde at han ikke lar det bekymre seg. Han har jo også dessverre mange meningsfeller, og det er dem han taler til. Glad det ikke er tv-overføring av hans innlegg, hans skrudde synspunkter har fått nok oppmerksomhet. Nei jeg er ikke så bekymret egentlig. Er bare veldig hormonell. Herregud, i går satt jeg og sippet til Hotel Cæsar! Pleier ikke å se på det engang..
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Jeg er for maksimalt ydmykelse av den mannen. Han er psykopat for svingende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå