Sky Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg begynner å bli litt bekymra, for mensen min er snart 3 uker forsinket. Jeg gikk på p-piller, men så kom aldri mensen, så jeg stoppa å bruke pillene for å se om den kom til slutt. Jeg har ingen av de kjente symptomene til å være gravid, og jeg har ikke vært så veldig stressa i det siste heller. Hva kan det være? Kan jeg være gravid likevel? Dette har aldri skjedd meg før, så jeg er litt urolig.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Har du hatt sex? For du vet, har man sex så KAN man bli gravid Om du spør inne på spå-sidene så er det sikkert noen som kan "se" så sparer du pengene til en test...
Mango86 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Jeg spist p-piller for harde livet (gjort det i 10 år), og plutselig dukket ikke mensen opp. Selv om jeg alltid har hatt en 32-dagers syklus. Tok en test på søndag, den var positiv... Ikke har jeg glemt noen pillera heller når jeg ser på brettet i toalettmappa mi...
Sky Skrevet 17. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2012 Sist gang jeg hadde sex var for to uker siden, men da brukte vi kondom. Jeg har tatt én test, som var negativ. Men burde jeg ta flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå