Gå til innhold

Noen som har prøvd Wen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dør av nyskjerrighet, fungerer den som de påstår på tveshop? (ja jeg ser på tveshop, har ikke noe annet fornuftig og se på i mellom dr. phil :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Har ikke prøvd den selv, men blir litt fristet. Høres nesten for godt ut til å være sant.

Skrevet

Samme her, men så er det den tingen vi lærte på skolen: hvis det høres for godt ut til å være sant, så er det somregel det og :)

Skrevet

Har lyst til å prøve den selv, men vet ikke om jeg tør, er ganske dyrt syns jeg. Greit man får tilbake pengene om man ikke er fornøyd, men... Vi får se ;)

Kanskje noen her har prøvd, og klarer å overbevise meg :P

De selger den på Ellos også, men der får man nok ikke tilbake pengene om man ikke er fornøyd.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg tror på det, for den skal jo liksom være alle produktene i et, shampoo, balsam, rensekur osv, men på tvshop siden så selger de jo Wen balsam og kurer i tillegg.. :P

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg tror på det, for den skal jo liksom være alle produktene i et, shampoo, balsam, rensekur osv, men på tvshop siden så selger de jo Wen balsam og kurer i tillegg.. :P

Skrevet

Har reagert på det samme :)

Vet noe av det de selger fungerer, men wen høres bare for godt ut til å være sann ;)

Får håp det kommer fram noen som har prøvd den :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd wen, men jeg har prøvd noe lignende jeg kjøpte hos en frisør i utlandet for noen år siden.

Det 'verste' var at den ikke skummet. Det var helt rart, følte ikke at håret ble rent i det hele tatt. Ble ikke vant til det heller.. Så jeg kjøpte den ikke igjen.

Skrevet

Jeg dør av nyskjerrighet, fungerer den som de påstår på tveshop? (ja jeg ser på tveshop, har ikke noe annet fornuftig og se på i mellom dr. phil :P )

Hallooo, ser du ikke på Home & Away på Youtube, baker rundstykker, vasker klær, pusser vinduer, støvsuger, rydder i klesskap, forbereder middag, lager cupcakes, ordner i hagen OG handler og gjør rent for svigerforeldrene dine?!?!?!

(Har ikke prøvd Wen jeg altså, men er nysgjerrig på SuperMoppeDampvaskeren, den grønne....)

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hehe, det er nok som alt annet skvip på tv shop. Jeg blir alltid fasinert av produktene, og tenker "det Må jeg jo bare ha". MEN, det er en grunn til at disse produktene ikke finnes i en butikk.

Skrevet

Hallooo, ser du ikke på Home & Away på Youtube, baker rundstykker, vasker klær, pusser vinduer, støvsuger, rydder i klesskap, forbereder middag, lager cupcakes, ordner i hagen OG handler og gjør rent for svigerforeldrene dine?!?!?!

(Har ikke prøvd Wen jeg altså, men er nysgjerrig på SuperMoppeDampvaskeren, den grønne....)

Home & away er kjeeeeedeliiiii, har ingen og bake til og minifryser, det er da grenser for hvor mye klær det er å vaske til oss to, middag til en er kjeeeeedeli og forberede, cupcakes er kvalmende gode og fetende, har ikke hage eller svigers ;p Ergo, dr. phil og tveshop i pausene her ;) hehe

Er mye på Tveshop som jeg ofte lurer på fungerer, har testet ut ab cirkle pro (etter anbefaling av venninne), og den fungerte :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...