Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jeg har den siste uka vært reine skjære sippe kjerringa. Skal ingenting til før jeg sitter med gråten i halsen og tårene renner. Gravid? Tvilsomt. Da det er litt tidlig med symtomer allerede nå. Er bare ca. 2,5 uke siden siste mensen.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Bruker ingen form for prevansjon heller. Oddsene for å bli gravid er så små at jeg ikke har lyst til å dytte i meg hormoner unødvendig.Blir vi gravid så er jo det greit også, men går ikke aktivt inn for det. HI
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Ut ifra terminene mine (har 4 barn, 3 svangerskap) så hadde jeg sterke symptomer fra starten av, allerede rett etter befrukting/festing! Første gangen trodde jeg at jeg var blitt syk, spøy som en gris, totalt utslitt osv. Viste seg jeg var gravid, og ut i fra termindato, så kom symptomene allerede når eggene ble befruktet/festeet seg! Da var det tvillinger. Ved nr to kom slappheten og "hormontrollet" ca like fort, jeg sa det til samboeren min allerede noen dager etter EL "tror nok skuddet satt denne gangen, føler meg noe gravid", og det stemte jo 3 gangen fikk jeg mistanken om graviditet ganske så fort, gikk til samboeren min å sa "gratulerer, du skal bli far", 2 uker etter fikk vi det bekreftet. Så her har symptomene kommet ca rett etter EL. Og jeg var erklært steril
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Ut ifra terminene mine (har 4 barn, 3 svangerskap) så hadde jeg sterke symptomer fra starten av, allerede rett etter befrukting/festing! Første gangen trodde jeg at jeg var blitt syk, spøy som en gris, totalt utslitt osv. Viste seg jeg var gravid, og ut i fra termindato, så kom symptomene allerede når eggene ble befruktet/festeet seg! Da var det tvillinger. Ved nr to kom slappheten og "hormontrollet" ca like fort, jeg sa det til samboeren min allerede noen dager etter EL "tror nok skuddet satt denne gangen, føler meg noe gravid", og det stemte jo 3 gangen fikk jeg mistanken om graviditet ganske så fort, gikk til samboeren min å sa "gratulerer, du skal bli far", 2 uker etter fikk vi det bekreftet. Så her har symptomene kommet ca rett etter EL. Og jeg var erklært steril Kan ikke huske at jeg fikk symtomer så kjapt noen av de andre gangene jeg har vært gravid, har to gutter fra før. Sleit i et par år før jeg ble gravid siste gangen og måtte til slutt på dobble kurer med pergotime. Skal vel ha mensen om en ukes tid så venter og ser til da hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå