Gulljnta Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Jenta mi var slakk til morgenen i dag, men ingen feber, virket bare veldig trett. Så jeg ringte og sa hun ikke kom i dag, og fikk mamma til å levere storesøster. Jeg skal egentlig på kveldsvakt i dag, men har ingen til å overlappe fra jeg går til mannen kommer hjem. Nå virker hun derimot helt frisk, finner frem sko og jakke og vil ut, full rulle inne på rommet med lekene osv. Det er ikke mulig å få levere henne nå? Sånn før jeg går på kveldsvakt.. Noen som har gjort det?
LilleBamBam+EnTil Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hei. Det har hendt at jeg har levert for noen timer sånn på tampen, når det kræsjer med turnusene. Det har aldri vært noe problem. Men som regel har jeg avtalt med de i god tid. De vet jo at det kan være ganske umulig til tider, når begge jobber turnus. Ring de og snakk med de.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Ring nå og forhør deg Forklar hvorfor du holdt henne hjemme i dag, og at det ikke er noen tegn til sykdom, heller at hun må ha sovet dårlig i natt. Her går slikt greit så lenge barnet ikke har tegn til sykdom eller fremtredende sykdom, bare man avtaler det i god tid før (er ikke bare å troppe opp på døra)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Jeg har gjort det en gang, men da ringte jeg barnehagen og forklarte hvorfor. De var på tur, men jeg pakket en sekk med mat og drikke for resten av dagen(de får alt av mat i barnehagen, så her trenger vi aldri å tenke på det. Men tok med siden hun ikke var i beregningen den dagen). Så fulgte jeg henne opp i marka til de andre For dem gikk det bare godt, men de vil ikke at det skal bli til en vane slik at alle skal begynne å komme og gå som dem vil siden barnehagetiden deres er mellom 10.00 og 15.00 Er bare å ta en telefon til barnehagen og høre om det går greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå