Gå til innhold

Uke 27, skikkelig rennemage...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spist siden middag i går og følte ubehag i kroppen i hele natt, bare generelt ubehag og har slitt med å sove.

Da jeg stod opp så kjente jeg at jeg måtte på do, bittelitt vondt i magen men ikke mye, og det bare rant av meg... (Ekkelt)

Sendte mann og barn på jobb og barnehage, ringte sjefen og sa at jeg holdt meg hjemme og så gikk jeg å la meg.

Våknet igjen nå og det samme skjer igjen, nå kan det ikke være mer innhold i magen igjen...

Det som forundrer meg er at jeg ikke er dårlig, men bare må på do og det er bare vanneksrementer som kommer.

Ikke sulten, drikker farris, barnet er happy og sparker mye.

Venter nesten bare på rier jeg nå, håper jo ikke det, men slik mage hadde jeg foran forrige fødsel 14 dager på overtid.

Noen gode råd til meg? Tips? Mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik hadde jeg det for noen dager siden. er 28+5 nå. la meg på kvelden og fikk en kraftig kynner, etterfulgt av sterke mensmurringer i korsryggen som kom i tak. sovnet når det hadde roet seg og våknet av magesmerter etter et par timer, sprang på toalettet og det bare rant.....fortsatte litt utover dagen også men har vært i fin form :)

jeg kan dessverre ikke fortelle deg årsaken til dette, jeg lurer like mye som deg......

Skrevet

Jah, men da kan vi vel bare "nyte" å bli litt innvendig renset da? ;)

Takk for svar <3junigull<3. :)

Skrevet

Jeg er også i uke 27 og opplever akkurat det samme i dag og i går. Skikkelig rennemage, men masse liv og masse kynnere samtidig. Fryser litt innimellom også og er generelt uvel. Vet ikke hva det er, men det er vel kanskje noe som går. Må jo ikke være relatert til graviditeten da...

Skrevet

Ja, det er vel noe som går, det er bare rart at det bare er jeg som har fått det og ikke guttene. :)

Prøver å spise litt nå, det går sikkert over snart! :)

Skrevet

Her i huset er det faktisk også bare jeg som "har fått det" når jeg tenker meg om. Eller foreløpig i alle fall. Kanskje vi er mer mottakelige? Eller de kanskje de andre får det snart. Huff, får ikke håpe det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...