Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Str 3 er sabla liten str bruker selv 7,5 :-P hehe
It's all about me Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Barnesko.. str 6 er vertfall 38/39 Damesko 8 er 38,5 Sjekket et par Converse til jente, der var 24 lik 8. Men det må da finnes noen slike tabeller på nett? Converse er foresten store i str. Iallfall barnemodellene, er min erfaring. Hun som bruker de jeg har hjemme bruker 25 i Puma og 26 i Viking.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Barnesko.. str 6 er vertfall 38/39 Damesko 8 er 38,5 Sjekket et par Converse til jente, der var 24 lik 8. Men det må da finnes noen slike tabeller på nett? Converse er foresten store i str. Iallfall barnemodellene, er min erfaring. Hun som bruker de jeg har hjemme bruker 25 i Puma og 26 i Viking. Kan ikke stemme det vel? Jeg bruker str 39/40/41 i sko, alt etter produsent, og mine Converse står det 7,5.. Eller så husker jeg så riv ruskende galt.. Nei! Det er vel 10,5 det står under dem! Må jeg nesten dra de frem fra kottet for å sjekke her
It's all about me Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Barnesko.. str 6 er vertfall 38/39 Damesko 8 er 38,5 Sjekket et par Converse til jente, der var 24 lik 8. Men det må da finnes noen slike tabeller på nett? Converse er foresten store i str. Iallfall barnemodellene, er min erfaring. Hun som bruker de jeg har hjemme bruker 25 i Puma og 26 i Viking. Kan ikke stemme det vel? Jeg bruker str 39/40/41 i sko, alt etter produsent, og mine Converse står det 7,5.. Eller så husker jeg så riv ruskende galt.. Nei! Det er vel 10,5 det står under dem! Må jeg nesten dra de frem fra kottet for å sjekke her Jeg gikk og sjekket noen sko kjøpt i USA jeg også. Var ikke mange det sto begge str i, men Conversene til jentungen gjorde det det, og i et par jeg selv har fra DKNY. Men sjekket ikke alle da...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Husk at det er forskjell på UK og US str. Ofte står det en tabell med oversikt over de forskjellige str. etter hvir de kommer fra. ( Har gjort det hos de jeg har handlet med på ebay ihvertfall). Ellers kan du jo google det. Det er forskjell på barn, dame og herre str. Kjøpte str. 7,5 til sønnen min i converse på ebay, det er det samme som datteren min bruker i sine, men de har jo ikke samme str. Så vær obs på det, så slipper du å få feil str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå