Gå til innhold

Jeg har fått melk. Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg slutta å amme for 5,5 mnd. siden. Nå har jeg vært øm i puppene de siste dagene. Kjente jeg plutselig var våt på puppen nå så klemte jeg litt og det kommer plutselig melk ut! Åssen er det mulig? Jeg er ikke gravid heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat unormalt? Er ofte noen hormonendringer som gjør at melken kommer, og noen opplever at melka renner flere år etter at de sluttet å amme når de hører babygråt. Jeg hadde melk i brystene i over et år etter jeg sluttet å amme som stoppet da jeg ble gravid på nytt. Nå har råmelka kommet igjen, kom da jeg var ca 18 uker på vei.

Har ikke akkurat opplevd det samme som deg, men det er absolutt mulig å få melk uten å være gravid.

Skrevet

Hos mange så forsvinner ikke melka helt før etter 1,5 etter ammeslutt..

Skrevet

Jeg hadde det slik før jeg i det hele tatt hadde vært gravid. Var 19-20 år, og lå og solte meg toppløs på en skjermet balkong, da jeg kjente at det rant fra begge brystene. Gikk til legen, men det var ikke noe galt.

Gjest <3gutt11&?2012+engler<3
Skrevet

Her ammet jeg i 2 uker første gangen, og ved fødsel nr 2 12,5 mnd etter, så slet jeg fortsatt med lekasje, så det er normalt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...