Gå til innhold

invitasjon til barnebursdag...

Anbefalte innlegg

Gjest 2prinsesser!
Skrevet

Synes dere det er for sent å sende ut invitasjoner til bursdag 3 dager før selve selskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er lovlig sent ja, kjempetrist om ingen kommer da:( jeg hadde nok satt jord og himmel i bevegelse for at dette barnet skulle fått besøk på bursdagen sin.. Sender ut ca tre uker før, har opplevd at det er vanskelig for mange å ta slike ting "på sparket" . Selv liker vi å planlegge litt også ;)

Skrevet

Synes det er sent, for oss som har fire barn må logistikken gjerne planlegges litt og en bursdag kommer garantert samtidig som en fotballkamp e.l. og da må ting justeres til :)

Greit å få noen dager å planlegge på, en uke før er passelig synes jeg.

Gjest 2prinsesser!
Skrevet

Tenkte det egentlig selv også, måtte derfor høre.. Har vært så mye sykdom her i det siste at tida har fløyet meg hus forbi, plutselig er dagen her...;) tror nok vi får utsette det en uke da værtfall, kjempe trist om ikke det kommer besøk! takker for svar:)

Skrevet

En uke før bursdagen er normalt heromkring. 3dager er litt knapt syns jeg, er det en helg så er det ofte lagt planer alt.

Skrevet

Ja, noen ganger flyr tiden fra oss, og med sykdom er det dessverre ikke så mye å få gjort noe med. Å utsette feiringen en uke synes jeg er lurt. Gråt lenge over et tidligere innlegg der en tre-åring plutselig ikke fikk besøk på en allerede planlagt bursdag:( begynner faktisk å gråte når jeg tenker på ham.. Lykke til med feiringen:)

Gjest 2prinsesser!
Skrevet

Tenkte på fredag for da er det planleggingsdag i bhg og det kunne jo passe fint, selvfølgelig kan man ha planer da også evt bli passet av besteforeldre el. Men fikk altså ikke fingeren ut før helga.. Nei det blir nok å utsette det litt;)

Gjest 2prinsesser!
Skrevet

Ja, noen ganger flyr tiden fra oss, og med sykdom er det dessverre ikke så mye å få gjort noe med. å utsette feiringen en uke synes jeg er lurt. Gråt lenge over et tidligere innlegg der en tre-åring plutselig ikke fikk besøk på en allerede planlagt bursdag:( begynner faktisk å gråte når jeg tenker på ham.. Lykke til med feiringen:)

ånei,stakkar...tenk så trist!

takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...